zàping

Oportunisme

Antena 3 va estre­nar dilluns pas­sada la mit­ja­nit un espai que ens ha venut com «el pri­mer pro­grama anti­crisi» i en rea­li­tat és un espai de tele­venda enco­berta amb qua­tre con­sells al con­su­mi­dor. La gran opor­tu­ni­dad es vanta d'estar «al ser­vei del con­su­mi­dor» –Luis Lar­ro­dera, el pre­sen­ta­dor, va començar eufòric dient: «Plan­ta­rem cara a la crisi»– i l'únic que fa és apro­fi­tar-se de la crisi per fer caure als espec­ta­dors més inno­cents en la trampa d'enviar mis­sat­ges de mòbil per «reser­var» supo­sa­des gan­gues (la majo­ria, a més, són com­pres de luxe) que ha acon­se­guit tro­bar «l'equip d'inves­ti­gació del pro­grama». De pas­sada, ja et diuen que no n'hi ha prou amb l'SMS, que cal regis­trar-se també a un web, entrar un codi, etc... i al final només tin­dran el premi –perquè és un gran premi tenir un àtic de luxe que val 330.000 euros per 205.000– els més ràpids. A més del sis­tema tan com­pli­cat per acce­dir a les ofer­tes, hi ha dos sig­nes que hau­rien d'aler­tar l'audiència: l'horari i el fet que l'espai sigui gra­vat. Si l'espai fos una bicoca i una gran opor­tu­ni­tat es faria en horari de màxima audiència i no a l'hora de la tele­venda i els con­cur­sos telefònics enga­nyo­sos.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.