Cultura popular

El Xalaro omple de mainada Platja d’Aro

El festival continuarà avui, i el tanquen Gossos i Quico el Célio, el Noi i el Mut de Ferreries

Cen­te­nars de famílies es van anar ahir a la tarda fins al pas­seig marítim de Platja d’Aro per dis­fru­tar, amb la mai­nada, d’un reper­tori variat d’espec­ta­cles infan­tils. La Bleda va des­ple­gar una para­deta de clown i ver­du­res a l’esce­nari més pròxim al Cavall Ber­nat, a més de les ins­tal·laci­ons interac­ti­ves de Gui­xot de 8, Anna Roca i Iti­nerània, el xou musi­cal par­ti­ci­pa­tiu de La Tresca i la Ver­desca, mim, tite­lles, Gui­llem Albà i la Mara­bunta i una dis­co­teca infan­til per tan­car la vet­llada.

Avui el pro­grama con­ti­nuarà amb els plats forts de les actu­a­ci­ons de Gos­sos (18 h) i Quico el Célio, el Noi i el Mut de Fer­re­ries (19 h), gratuïtes i també als esce­na­ris del pas­seig.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia