Cultura

El Doctor Music Festival deixa Escalarre i es farà a Montmeló

El festival se celebrarà al circuit de Barcelona-Catalunya entre el 12 i el 14 de juliol

Els organitzadors confirmen el canvi d’ubicació

El Doctor Music Festival se celebrarà al Circuit de Barcelona-Catalunya a Montmeló entre el 12 i el 14 de juliol, segons ha confirmat aquest dimarts el fundador del festival, Neo Sala, que s’ha vist obligat a buscar una alternativa a Escalarre després de l’informe negatiu de l’Agència Catalana de l’Aigua (ACA).

En roda de premsa, Sala ha confirmat les informacions difoses en aquest sentit als últims dies, després de conèixer-se l’informe desfavorable de l’ACA que alertava sobre el possible risc d’inundacions a la zona del Pallars Sobirà en la qual estava previst celebrar el festival. El Doctor Music Festival, també conegut com el festival de la vaca, se celebrarà del 12 al 14 de juliol, les mateixes dates en les quals estava previst, encara que passa de quatre a tres dies perquè “la primera jornada estava pensada per donar la benvinguda a la zona d’acampada del Pirineu i ara ja no té tant sentit”, segons Sala.

El festival manté el cartell anunciat fins ara, amb bandes com The Strokes, The Smashing Pumpkins, Rosalía, Primal Scream o The Chemical Brothers, entre molts d’altres.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Art

El renaixement de Ricard Guinó

Perpinyà
Mirador

Admiració sense empremta

MÚSICA

Blaine L. Reininger, Pepino Pascual i Los Sara Fontán actuaran en la 28a edició del LEM

BARCELONA
llibres

Un volum aplega els articles de Manuel Cuyàs sobre Mataró

mataró
ARTS ESCÈNIQUES

El Festival Clàssics aborda la immortalitat

BARCELONA
música

El Palau de la Música estrena la versió orquestral reduïda d’‘El pessebre’ de Pau Casals

barcelona
llibres

John Irving: “Els EUA són un país endarrerit”

Barcelona
CULTURA

El càncer s’emporta la jove i prometedora soprano Patricia Janecková

Nau Albet i Marcel Borràs se separen, a l’escenari

BARCELONA