Cultura
El Bread & Butter obre les portes
El saló va començar fent-se a Berlín, va seguir a BCN i va tenir tant d'èxit que ara es fa només a la capital catalana
La fira de roba urbana Bread & Butter obre avui les portes amb més de 1.000 expositors que durant tres dies ompliran de moda tot el recinte de la Fira a Montjuïc. L'organització espera superar les visites de l'edició d'hivern, segons ha explicat la seva portaveu, Eva Martín.
La fira de moda de carrer més trencadora i per a joves obre avui les portes. El Bread & Butter és una plataforma de negoci reservada als minoristes del sector, que hi trobaran cinc àrees: Denim, per a roba texana; Superior, per a marques més selectes, Fashion, destinada a les marques més atrevides, Sport, i Studio per als dissenyadors emergents.
El Bread & Butter va arribar a Barcelona fa dos anys i l'èxit de convocatòria ha convertit la capital catalana en única seu de les dues edicions anuals, que van començar a fer-se a Berlín. Ara, la fira està estudiant obrir una plataforma als Estats Units. Una idea que, segons Martín, encara és molt embrionària.
La fira de moda urbana porta, a més, molt negoci a la ciutat de Barcelona, ja que està restringida a professionals, que tenen un nivell econòmic alt i gasten bastant en restaurants i botigues. També perquè és un dels certàmens en què es fan més festes, concerts i celebracions paral·lels.
De fet, el Bread & Butter ha generat ja el Bread & Tomàquet, una proposta impulsada per uns dels patrocinadors de la fira, la cervesera Moritz, en un intent de “catalanitzar” el certamen. Per aconseguir-ho, cuiners com Ramon Freixa, Jordi Vilà i Oriol Balaguer oferiran als assistents 500 degustacions versionades diàries del típic pa amb tomàquet.
La fira de moda de carrer més trencadora i per a joves obre avui les portes. El Bread & Butter és una plataforma de negoci reservada als minoristes del sector, que hi trobaran cinc àrees: Denim, per a roba texana; Superior, per a marques més selectes, Fashion, destinada a les marques més atrevides, Sport, i Studio per als dissenyadors emergents.
El Bread & Butter va arribar a Barcelona fa dos anys i l'èxit de convocatòria ha convertit la capital catalana en única seu de les dues edicions anuals, que van començar a fer-se a Berlín. Ara, la fira està estudiant obrir una plataforma als Estats Units. Una idea que, segons Martín, encara és molt embrionària.
La fira de moda urbana porta, a més, molt negoci a la ciutat de Barcelona, ja que està restringida a professionals, que tenen un nivell econòmic alt i gasten bastant en restaurants i botigues. També perquè és un dels certàmens en què es fan més festes, concerts i celebracions paral·lels.
De fet, el Bread & Butter ha generat ja el Bread & Tomàquet, una proposta impulsada per uns dels patrocinadors de la fira, la cervesera Moritz, en un intent de “catalanitzar” el certamen. Per aconseguir-ho, cuiners com Ramon Freixa, Jordi Vilà i Oriol Balaguer oferiran als assistents 500 degustacions versionades diàries del típic pa amb tomàquet.
Notícies relacionades
Escriure un comentari
Identificar-me.
Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar.
Vull ser usuari verificat.
Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.