Cultura

Sant Jordi musical

Llibres, sí, però música també

Amb sana enveja de la fortalesa que, cada 23 d’abril, exhibeix el sector del llibre, el món musical fa temps que vol fer-se sentir durant la Diada de Sant Jordi. A l’Antiga Fàbrica Damm de Barcelona, després de dues edicions sense celebrar-se, reapareix avui –i també demà– el Sant Jordi Musical, amb actuacions de Joan Dausà, La Pegatina, Suu, Mishima, Blaumut, Sara Roy, 31 FAM, Gemma Humet i Lildami, entre d’altres, i firmes de discos d’Itaca Band, Loquillo, Maruja Limón, El Pony Pisador, The Crab Apples, Pepet i Marieta i La Ludwig Band.

El 23 d’abril, aquest any, a més de Sant Jordi, és dia també del Record Store Day, una iniciativa per defensar la vigència de les botigues de discos independents amb llançaments especials, a la qual, a Catalunya, se sumen vint establiments, alguns de tan històrics com ara Discos Quim, a Figueres, o Revolver i Disco 100, a Barcelona. I, després d’un llibre, una rosa i un disc, un bon concert, per què no? C Tangana presenta El madrileño al Palau Sant Jordi, Richard Thompson debuta a Catalunya amb un concert a Badalona i Sau30 comencen gira a l’Strenes de Girona.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

IRENE SOLÀ
ESCRIPTORA

“Jugo amb el passat però parlo del present”

Vic
MÚSICA

Mor Cynthia Weil, lletrista i autora d’èxits immortals del pop als EUA

TOT RECORDANT

Tom Sharpe o com “fer riure la gent”

TEATRE

Un grup de refugiades lidera L’Altre Festival

BARCELONA
Crítica
música

Respirant amb les cordes

Crítica
teatre

Disfressat de gamba en un funeral

MÚSICA

Segona Fira del Disc de la Vall de Sant Daniel, dissabte vinent amb concerts i DJ

girona
Homenatgen ‘L’exorcista’ en el festival Galacticat
Cinema

Homenatgen ‘L’exorcista’ en el festival Galacticat

Tàrrega
premis literaris

Rafel Esteve i Josep Domènech Ponsatí, premiats a Sant Narcís

GIRONA