Cultura

Solsona rep la talla de fusta de la Mare de Déu

El Museu Diocesà i Comarcal de Solsona, coincidint amb els actes de festa major de la ciutat, presentarà avui un nova incorporació d’art al seu fons: la Mare de Déu amb el Nen, una talla de fusta policromada que data entre el segles XII i XIII i que la Generalitat, tal com va avançar El Punt Avui el 22 de juliol, ha comprat a l’empresària Liliana Godia per 100.000 euros. L’escultura de fusta, en molt bon estat de conservació, té moltes similituds amb la Mare de Déu del Claustre de Santa Maria de Solsona.

Entre les autoritats que assistiran a la presentació a la sala del campanar del Museu de Solsona, hi ha la directora general del Patrimoni Cultural, Sònia Hernández; el director del museu, Carles Freixes, i el bisbe de Solsona, Francesc Conesa.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Maria del Mar Bonet actuarà a la Festa Verdaguer de Folgueroles

BARCELONA
Cinema

Els millors films del 2022, a la Filmoteca

Barcelona
Blanes

Elisabet Moreno segueix la petja de Ruyra a ‘L’esquerda’

literatura

Conveni per impulsar “Mestres de l’Escolania de Montserrat”

Crítica
cinema

El turment d’un pedòfil

Música

‘Passions’ de Bach al Palau de la Música, de cara a Setmana Santa

Barcelona
patrimoni

Cervera vol dignificar el castell per al mil·lenari de la ciutat

PATRIMONI

Figueres inicia les visites a la casa del Dalí adolescent

FIGUERES
patrimoni

Rehabiliten l’Abadia de Senan, a la Conca de Barberà

Conca de Barberà