Cultura

Gran ambient en la Setmana del Llibre

Les tres primeres jornades de la 40a Setmana del Llibre en Català han constatat la bona salut del sector. Coincidint ahir, a més, amb la Diada, l’afluència de visitants al Moll de la Fusta va ser excel·lent.

La trobada entre lectors, llibreters, editors i autors ha dotat d’un bon estat d’ànim el món del llibre en la rentrée del setembre. Les 150 novetats literàries són llums en una oferta d’altra banda molt més àmplia. A les casetes de la Setmana hi ha 200.000 exemplars que busquen lector. L’esdeveniment es proveeix d’un ampli programa d’activitats per a tots els gustos i edats per difondre’ls.

La cita continua. Fins al 18 de setembre hi ha temps per passejar-s’hi i trobar la publicació o les publicacions que acompanyin aquesta tardor.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Mirador

No és fàcil saber qui s’és

Crítica
teatre

Rescatar llum en la foscor de l’Alzheimer

MÚSICA

El festival Jazz Terrassa supera els 40.000 espectadors

BARCELONA
Música

El Black Music Festival tanca la 21a edició omplint el Parc del Migdia

Girona
Art

Mor Núria de Dalmases, catedràtica d’Història de l’Art

Barcelona
literatura

El MOT 2023 clou amb 1.760 assistents

Olot

Les companyies de dansa urbana amateurs critiquen les dificultats per fer el pas professional

Torroella de Montgrí

Maria del Mar Bonet actuarà a la Festa Verdaguer de Folgueroles

BARCELONA
Cinema

Els millors films del 2022, a la Filmoteca

Barcelona