Cultura

El PEN premia Lomasko

El premi Veu Lliure 2022, per decisió de la Junta del PEN Català i a proposta del seu Comitè d’Escriptors Perseguits, ha estat atorgat a Victoria Lomasko, artista russa que ha destacat per la valentia amb què ha mostrat les “altres Rússies”, les que s’oposen al règim totalitari de Vladimir Putin.

El premi Veu Lliure és una iniciativa de denúncia de les situacions en què les llibertats artístiques són violades i un reconeixement del coratge dels que les defensen.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

llibres

Sánchez Piñol: “La gent no canvia si no hi està obligada”

Música

Els venerables del Black Music

girona / salt

‘John Wick 4’ puja a un altre nivell

Barcelona
TEATRE

Núria Espert torna al bressol teatral de fa 70 anys

BARCELONA
Només és sexe, però potser no
crítica

Només és sexe, però potser no

crítica

Retrat d’una dona obrera gallega

HBO MAX

El clan dels Roy veu el final amb la 4a temporada de ‘Succession’

Barcelona
Blanes acull la Mostra Internacional de Curtmetratges Mal de Cap
cinema

Blanes acull la Mostra Internacional de Curtmetratges Mal de Cap

blanes
Drama

Ulrich Seidl torna amb el díptic ‘Rimini’ i ‘Sparta’