Cultura

Audiovisual

Terrassa acull la xifra rècord de 30 rodatges de cinema i televisió

Els platós del Parc Audiovisual de Catalunya i diverses localitzacions de Terrassa han acollit durant el 2022 la xifra rècord de 123 rodatges, 30 dels quals són de cinema i televisió. Es la xifra més alta registrada mai, per sobre dels 120 del 2015. Els altres rodatges són 39 espots publicitaris, 5 videoclips, 37 exercicis acadèmics i 12 produccions d’altres gèneres com streamings en directe, gravació de pràctiques d’FX i stunts (dobles d’acció), projectes corporatius o sessions fotogràfiques.

El Parc Audiovisual de Catalunya, que té els estudis més importants del Principat, ha acollit 52 filmacions. Les altres 71 han estat en localitzacions del municipi, segons dades de la Terrassa Film Office, que ajuda a gestionar els permisos. Molts d’aquests rodatges són internacionals. Entre els de ficció, hi ha les sèries Bojos per molière (TV3), Selftape (Filmin), The Crown i Bienvenidos al Edén (totes dues de Netflix), i el films El cuerpo en llamas, Palomino, Rich Flu o Mi soledad tiene alas. En televisió, destaquen els programes per a TVE Días de Tele, amb Julia Otero, i La gran confusión, amb Xavier Sardà. Pel que fa a la publicitat, s’hi han rodat espots per a marques com Massimo Dutti, Apple, Nissan o Toyota Gr Sport i els videoclips del grup Stay Homas, Here to play, i de la cantant Shakira Te felicito i Don’t you worry (acompanyada per Black Eyed Peas i David Guetta).



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Mor l’escriptor Antonio Gala als 92 anys

barcelona
cinema

Palma d’Or a la dissecció implacable d’una parella

canes
Mirador

Castanys, l’home tranquil

Cinema

El film vietnamita ‘Bên Trong Vo Ken Vang’, premi a la millor òpera prima a Canes

Barcelona

Carles Santiago guanya el premi popular de ’La Sardana de l’Any del 2022’

LLORET DE MAR

Arrenca el Festivalot i omple la Devesa de famílies

GIRONA

Els paisatges que han inspirat una vintena d’artistes catalans, en un llibre

barcelona
cinema

La poesia d’Alice Rohrwacher il·lumina al final del festival de cinema de Canes

canes

El Quartet Mèlt celebra 10 anys amb la publicació del tercer disc ‘Celebrem’

Barcelona