Cultura

Figueres

La casa natal de Salvador Dalí obrirà les portes al juliol

La casa natal Salvador Dalí ja està a la seva fase final i obrirà les portes el mes de juliol amb una experiència “immersiva” que mostrarà la figura “íntima” però també la “pública” del pintor empordanès, segons va anunciar ahir l’equip de govern de Figueres. Així, després de trenta anys de treball, s’oferirà l’únic espai al món on s’interpretarà la figura del geni surrealista i on es podrà conèixer les mil cares de l’artista.

La visita es farà a través d’unes audioguies coordinades amb les imatges i dues veus: la d’una dona que serà el fil conductor de la visita i la del mateix Dalí, a través de cites seves realitzades en entrevistes i d’altres contextos. I es podran visitaran les diferents plantes, tot i que la de l’entresòl és la que conserva alguns dels espais principals, entre els quals l’habitació on va néixer el pintor i on es podrà veure la pintura original que tenia, a més d’un dibuix de l’època del qual encara es desconeix l’autoria.

L’entrada a l’espai tindrà un cost de deu euros i es farà en grups reduïts d’un màxim de vuit persones. Les inscripcions s’activaran a partir del dia 3 d’abril fins a esgotar-se les places.

http://www.elpuntavui.cat/societat/article/5-societat/2271076-la-casa-natal-salvador-dali-s-obrira-a-l-estiu-a-figueres.html

2271076



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Mor l’escriptor Antonio Gala als 92 anys

barcelona
cinema

Palma d’Or a la dissecció implacable d’una parella

canes
Mirador

Castanys, l’home tranquil

Cinema

El film vietnamita ‘Bên Trong Vo Ken Vang’, premi a la millor òpera prima a Canes

Barcelona

Carles Santiago guanya el premi popular de ’La Sardana de l’Any del 2022’

LLORET DE MAR

Arrenca el Festivalot i omple la Devesa de famílies

GIRONA

Els paisatges que han inspirat una vintena d’artistes catalans, en un llibre

barcelona
cinema

La poesia d’Alice Rohrwacher il·lumina al final del festival de cinema de Canes

canes

El Quartet Mèlt celebra 10 anys amb la publicació del tercer disc ‘Celebrem’

Barcelona