Cultura

música

Marc Armengol actuarà demà al Festival de Guitarra de Girona

El guitarrista gironí Marc Armengol actuarà aquest dimecres a l’auditori Viader de la Casa de Cultura de Girona (20 h, taquilla inversa), amb el seu Girona Eclectic Trio, dins del Festival de Guitarra Girona-Costa Brava, que encara ja la seva recta final. En aquest concert, titulat Four Aces Nylon Tribute, la guitarra clàssica amplificada d’Armengol estarà acompanyada per Toni Lopera (Coalición Kanalla, Lefkosia, Siats) al baix i Rubén Berengena (RB3, The Seventies, Rock per Xics, The Val) a la bateria. El repertori estarà format íntegrament per versions d’alguns dels grans herois de la guitarra dels anys vuitanta i noranta, com ara Joe Satriani, Steve Vai, Vinnie Moore i Tony MacAlpine. Armengol ja va actuar el 2019 amb la mateixa formació al Festival de Guitarra, on va presentar el seu darrer disc, Fistful of versions .

El festival continuarà dijous amb l’actuació del quartet medieval Musicantes a l’auditori de la Mercè, on el 24 de setembre també tindrà lloc la cloenda d’aquesta edició, protagonitzada per Toti Soler, que estarà acompanyat pel violí d’Olvido Lanza per presentar Fill de la fortuna.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

CULTURA

’Ahora vuelvo’ guanya la 13a edició del Festival de Cinema Fantàstic i de Terror de Girona Acocollona’t

GIRONA
Art

Els bevedors del seny

barcelona
ART

Una biografia redescobreix Piculives, l’artista de la vitalitat desbordant

Girona
DAVID CASTILLO
POETA, NOVEL·LISTA I PERIODISTA QUE ACABA DE PUBLICAR EL RECULL DE POEMES ‘CAMP PERVERS’, PUBLICAT PER PROA

“El foc, això ho és tot”

Barcelona
CINEMA

‘Anatomía de una caída’ triomfa en els Premis del Cinema Europeu

BARCELONA
Crítica
teatre

Totes són gavines

LLIBRES

‘Calonge, Poble de Llibres’ vol sumar al projecte tres noves llibreries

CALONGE
OBITUARI

Mor l’actor Ryan O’Neal, protagonista de ‘Love Story’ i ‘Paper Moon’, als 82 anys

BARCELONA
Art

Picasso desconstruït

parís