música
La Marfà busca artistes per al seu Programa de suport a la creació musical
Se seleccionaran fins a 8 projectes musicals per participar en les tres modalitats de suport a la creació previstes
El termini de presentació de sol·licituds estarà obert fins al 10 de març
La Marfà - Centre de Creació Musical de l’Ajuntament de Girona ha obert una nova convocatòria per seleccionar els grups i formacions musicals que formaran part del Programa de suport a la creació corresponent a l’any 2025. Amb aquests ajuts està previst impulsar el desenvolupament artístic i professional d’un total de 8 projectes musicals. Les sol·licituds per participar en qualsevol de les tres modalitats de la convocatòria actual es poden presentar fins al 10 de març.
El programa inclou les tres modalitats següents: el Programa d’acompanyament artístic, adreçat al desenvolupament de bandes i formacions en vies de professionalització; les Residències internacionals de creació, adreçades a músics professionals que vulguin treballar projectes de creació amb altres músics d’àmbit internacional, i les Ajudes per a primers enregistraments fonogràfics, adreçades a grups novells i sense cap material editat.
Sessió informativa
Per informar sobre les diferents línies de suport previstes i resoldre dubtes, el dilluns 24 de febrer, a les 18 h, s’ha organitzat una sessió informativa en línia sobre la convocatòria. L’activitat és gratuïta i oberta a tota la comunitat musical, amb inscripció prèvia a través del web de La Marfà .