Art

art

Joana Cera exposa al Centre Cultural Blanquerna de Madrid

El Centre Cultural Blanquerna de Madrid ha inaugurat l’exposició Extremitats per unir extrems, de la creadora multidisciplinària Joana Cera. La mostra, emmarcada dins l’agenda de la fira Arco, és una retrospectiva de creacions en diversos formats que giren al voltant de la idea de la dualitat. Tal com ha explicat l’artista a l’ACN, la seva obra va sovint a la idea d’unir “coses impossibles”, elements oposats i materials contradictoris. “Em porta sempre a fer un gest d’unir, de trobar el camí del mig, com una manera de trobar la pau, l’equilibri i la sanació.”

Joana Cera (Barcelona, 1965) va llicenciar-se a Barcelona, va marxar a viure al País Basc i, fa 25 anys, a Nova York, on va treballar com a artista resident a l’International Studio & Curatorial Program. Posteriorment, va ser resident de la Reial Acadèmia d’Espanya a Roma i va portar la seva obra a centres i galeries de Portugal, Itàlia, Holanda i França. La seva manera de treballar parteix de la unió espontània de materials i conceptes aparentment contraposats per qüestionar nocions sobreenteses sobre la dualitat del món.

Segons la comissària de la mostra, Natàlia Chocarro, “des del punt de vista de Joana Cera tot està molt més relacionat del que la cultura occidental ha après des dels seus inicis”.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia