Cultura

El Baròmetre confirma el domini de la televisió en els territoris de parla catalana amb un 87% de penetració

CATALUNYA

Els territoris de parla catalana constitueixen un mercat bàsicament televisiu, amb una penetració d'aquest mitjà d'un 87%. En segon nivell, es troba el medi exterior, un 55%, seguit de prop de les revistes i publicacions periòdiques, amb un 52% de penetració, i les ràdios amb un 51%. Amb més distància es troba la premsa, amb un 39,9%, i Internet, amb un 26,3%. Aquestes són les primeres dades que es desprenen del Baròmetre de la Comunicació i la Cultura, en el seu primer any de funcionament. Es tracta d'un estudi de mesura i anàlisi de les audiències dels mitjans de comunicació i els consums culturals en el mercat de parla catalana (Catalunya, País Valencià i Illes Balears) d'un mercat potencial de 13 milions de consumidors, representats per una mostra de més de 39.000 individus que són sotmesos a una entrevista personal en profunditat de 45 minuts de durada.


Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.