Cultura

El PSC de Fraga reclama l'espai dedicat al pintor Miquel Viladrich

Han presentar una moció a l'Ajuntament

El grup municipal socialista ha presentat una moció en què reclama la creació de l'espai dedicat al pintor Miquel Viladrich, que fa temps que es va projectar però que ha quedat encallat.

Els socialistes, que retreuen a l'equip de govern la paralització del projecte després que ja s'han comprat diverses obres, també demanen que per les festes del Pilar s'organitzi una exposició al Palau Montcada amb totes les obres de Viladrich de l'Ajuntament i també amb La boda fragantina, que és propietat de l'Ajuntament de Saragossa.

En la moció, els socialistes recorden que en l'anterior mandat l'equip de govern ja va adquirir als hereus del pintor tres importants obres: La novia, Julio Antonio i El tintorero moro; i posteriorment es va comprar una altra pintura, El héroe del Ebro.

Els socialistes proposen que s'aprofitin les sales del Palau Montcada per agrupar-hi totes les obres del pintor i convertir-lo en l'Espai Miquel Viladrich.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
Llibres

El temps perdut de La Puda

banyoles
opinió

El temps, aquesta transparència en moviment

novetat literària

Shakespeare a l’Olimp i en molt bona companyia

Barcelona
música

Sitofonk s’acomiada del ‘hip-hop’ amb ‘Testamento’

Concert

Alba Ventura homenatja avui Alícia de Larrocha a Nova York

Barcelona
TEMPORADA ALTA

Arriba la gran final del Torneig de Dramatúrgia

girona
cinema

Òmnium portarà films infantils en català a 85 sales

barcelona
Llibres

El Sant Jordi de Nadal aplega vuit mil persones

Barcelona
literatura

Balaguer acull l’acte de cloenda de l’Any Josep Vallverdú

Balaguer