cultura

tarragona

Albert Pla i Pau Riba, en el festival Mirall Sonor

Demà arrenca a la demar­cació tar­ra­go­nina la segona edició del fes­ti­val Mirall Sonor, que té Albert Pla i Pau Riba com a caps de car­tell. En total, la ini­ci­a­tiva ofe­rirà tres con­certs des de demà i fins dis­sabte a Tar­ra­gona i a Ras­quera.

El fes­ti­val començarà demà a la nit a la sala El Cau de Tar­ra­gona amb Damo Suzuki, voca­lista de la banda ale­ma­nya Can, que estarà acom­pa­nyada per la banda bar­ce­lo­nina Cuzo. En el con­cert també hi actuarà el bar­ce­loní Gui­lla­mino.

Diven­dres, el fes­ti­val es tras­lla­darà a la sala Lo Sub­ma­rino de Ras­quera amb el con­cert que ofe­ri­ran Pau Riba, que tindrà la col·labo­ració de Les Aus, i Car­les Ribot, con­si­de­rat una jove pro­mesa del pano­rama musi­cal.

Mirall Sonor es tan­carà dis­sabte amb el pri­mer con­cert a Tar­ra­gona d'Albert Pla en els dar­rers qua­tre anys. Pla dis­po­sarà de la com­pli­ci­tat a l'esce­nari del gui­tar­rista de fla­menc Diego Cortés. L'actu­ació tindrà lloc a la Sala Zero, i, com a telo­ners, actu­a­ran 4t 1a, un grup de Bar­ce­lona que debuta amb el disc El món en un cafè i que toca­ran per pri­mer cop a la ciu­tat.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.