Cultura

Cursos de català d'Òmnium a la Catalunya Nord

Els cursos de català 2014-2015 començaran a partir del primer d'octubre.

Cursos a Alenyà, Bages, Canet, Cànoes, Elna, El Soler, La Roca de les Alberes, Pollestres, Prada, Santa Maria, Sant Cebrià, Sant Hipòlit, Sant Llorenç de la Salanca, Sureda, Talteüll i Toluges i Perpinyà

Els cursos de català d'Òmnium reben un ajut financer de la regió Llenguadoc-Rosselló, del Consell General dels Pirineus Orientals, de la Generalitat de Catalunya, de la Vila de Perpinyà i de les municipalitats i associacions que participen, en els diversos pobles, a la seva organització. En general es tracta de cursos d'1h30 cada setmana, amb una participació dels alumnes, durant el període que va del primer d'octubre 2014 al 30 de juny 2015.

Hi haurà cursos als pobles següents : Alenyà, Bages, Canet, Cànoes, Elna, El Soler, La Roca de les Alberes, Pollestres, Prada, Santa Maria, Sant Cebrià, Sant Hipòlit, Sant Llorenç de la Salanca, Sureda, Talteüll i Toluges.

A Perpinyà hi haurà cursos al Casal (23 avinguda del Liceu), al Centre de Formació de la Vila de Perpinyà (carrer Déodat de Séverac) i a l'annex de l'ajuntament del Molí de Vent (carrer del Vilar). Hi haurà també cursos, però més intensius, a la Casa de la Generalitat (1 carrer de la Fusteria).

A la web www.omnium-catnord.cat es troba la llista dels diferents cursos, així com els horaris, els professors, el lloc on es fan, i els noms de les municipalitats i entitats que els acullen.

Per inscriure's es pot contactar els professors de català ells mateixos, les associacions o municipalitats organitzadores. També a Òmnium Catalunya Nord, 23 avinguda del Liceu 66 000 Perpinyà o enviar un correu electrònic a [email protected]

Òmnium Catalunya Nord pot estudiar la possibilitat d'obrir altres cursos sempre que hi hagi un mínim de 10 inscrits i una municipalitat o una associació d'acord per col·laborar.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

art

Mor l’única dona que va deixar Picasso

Literatura

La biografia de Tom Sharpe revela el terror rere l'humor

Llafranc
Mirador

Fotografia revolucionària

Música

Mor Astrud Gilberto, la “noia” d’Ipanema

Sònia Casas s’endú el Premi Nèstor Luján amb una novel·la sobre Gaudí

barcelona

La 28a Fira de Circ al Carrer de la Bisbal reforça l’aposta pel circ contemporani

LA BISBAL D’EMPORDÀ
patrimoni

Cultura elimina després de 40 anys la passera provisional de la seva seu a la Casa Solterra

girona
Música

Una dotzena de propostes de música en viu als parcs i barris de Girona, a la setena edició de Notes al Parc

Girona

Dos concerts gratuïts de música clàssica al Bogatell

Barcelona