Arts escèniques

Bach i Ravel mouen Rubio Gamo

Des d’avui i fins diumenge, el Mercat de les Flors presenta un programa doble de Jesús Rubio Gamo: Gran bolero (inspirat en la partitura clàssica de Ravel) i El hermoso misterio que nos une (a patir de la música de Johann Sebastian Bach). Les dues coreografies ajuden a obrir la temporada del Mercat de les Flors. Gran bolero es farà a la sala MAC des d’avui i fins dissabte (20.30 h); El hermoso misterio..., de divendres a diumenge (19h), a la Pina Bausch.

Gran bolero ja es va representar el 2019 en aquest escenari, que va coproduir-ho juntament amb els Teatros del Canal de Madrid: És un repartiment de gran format en què ballen sis intèrprets catalans i sis de la Comunitat de Madrid. El coreògraf construeix una relació metafòrica, abstracta, en què proposa un viatge a l’espectador. A Gran bolero es deixa endur per l’ímpetu, “un tren de fuga cap endavant”; a El hermoso misterio..., al cos que s’atura.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

Un concurs de curtmetratges amb mòbil al festival de cinema de Blanes

blanes
patrimoni

Distinció europea per a l’Hort Petit del monestir Pedralbes

barcelona
llengua

Plataforma per la Llengua homenatjarà els seus socis en els onzens premis Martí Gasull

barcelona
PATRIMONI

Enllestida amb èxit la fosa de la nova campana ‘Carme’ de Mataró

MATARÓ
Crònica

Guillem Gisbert, la primera masurca

música

‘Eufòria’ torna al palau Sant Jordi el 30 de juny amb un doble concert

Barcelona
música

Lluís Figueras & The Demons estrena el videoclip de ‘Lagarto Lagarto’

girona
CÒMIC

La il·lustradora Marika Vila guanya el Gran Premi Comic Barcelona

Barcelona
Crítica

Sara Blanch, l’estima d’un cant