Comunicació

ANIMACIÓ

Les tres bessones reviuran el 2027 amb una nova sèrie

Es tracta d’una coproducció internacional de cinquanta capítols nous que mostraran les protagonistes una mica més grans i amb una visió més contemporània

Un acord de copro­ducció entre tres països -Cata­lu­nya, Itàlia i Por­tu­gal- per­metrà tor­nar a la vida ani­mada les històries de l’Anna, la Teresa i l’Helena, cone­gu­des popu­lar­ment com Les tres bes­so­nes, segons informa l’agència ACN. La pro­duc­tora cata­lana Peeka­boo Ani­ma­tion i l’estudi italià Rain­Frog, amb la col·labo­ració del por­tuguès Sar­dinha em Lata, començaran a tre­ba­llar en l’adap­tació tele­vi­siva de les cèlebres pro­ta­go­nis­tes de Roser Cap­de­vila a la tar­dor. La pri­mera de les dues tem­po­ra­des pre­vis­tes, que cons­ta­ran d’un total de cin­quan­tena de capítols, s’espera que s’estreni a prin­ci­pis del 2027 al 3Cat, RTVE i les tele­vi­si­ons públi­ques ita­li­ana (RAI) i por­tu­guesa (RTP). Es tracta d’una pro­posta reno­vada i adap­tada als nous temps amb unes bes­so­nes una mica més grans

Les tres pro­duc­to­res impul­sen, així, el que es coneix com un reboot, una nova versió d’un pro­jecte audi­o­vi­sual antic al qual se li fa una rein­ter­pre­tació acu­rada als nous temps. Pre­ci­sa­ment, l’emissió coin­ci­dirà amb els 30 anys de la pri­mera emissió de Les tres bes­so­nes. L’ADN de la sèrie, però, serà el mateix i donarà con­tinuïtat a l’èxit inter­na­ci­o­nal de la sèrie clàssica, que va arri­bar a més de 160 països.

Les ger­ma­nes, que ara seran una mica més grans, con­ti­nu­a­ran comp­tant amb l’ajuda de per­so­nat­ges històrics i de fan­ta­sia que tenia la sèrie ori­gi­nal i hi tor­na­ran a aparèixer la cèlebre Bruixa Avor­rida i el mus­sol. El públic al qual s’adreça la nova adap­tació també serà d’uns anys més i pas­sarà dels 5 anys als 7 o 8.

En total, el pro­jecte es pre­veu que tin­gui dues tem­po­ra­des, amb 26 capítols d’11 minuts cada una, la mei­tat que en la sèrie ori­gi­nal. L’objec­tiu és, segons ha expli­cat en una entre­vista a l’ACN Iván Agenjo, pro­duc­tor exe­cu­tiu de Peeka­boo Ani­ma­tion, adap­tar el for­mat a les “noves gene­ra­ci­ons” man­te­nint-ne l’espe­rit, però can­vi­ant la manera com les ger­ma­nes s’enfron­ten als rep­tes i pre­nen deci­si­ons amb aven­tu­res “una mica més com­ple­xes”.

Així, al cos­tat de per­so­nat­ges de ficció La Caput­xeta hi poden aparèixer per­so­na­li­tats històriques com Frida Kahlo. “Posa­rem el focus en el tre­ball en equip i en les per­so­na­li­tats de cadas­cuna d’elles amb una visió con­tem­porània i d’empo­de­ra­ment”, defensa. A tall d’exem­ple, en la història de la Rateta pre­su­mida, la pro­ta­go­nista podria bus­car els can­di­dats per Inter­net, sense que arribi a tro­bar-ne cap que li agradi. “Així introduïm el con­cepte que a les xar­xes no tot és el que sem­bla”, avança a l’Agència el pro­duc­tor exe­cu­tiu de Peeka­boo Ani­ma­tion.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia