Cultura
LAVUI entra en una nova etapa
El diari potencia les seccions de Política, Opinió i lAVUI.cat, recol·loca la secció de Comunicació i fa créixer lequip comercial
L’AVUI entra en una nova etapa de creixement. Quan s’acompleixen tres mesos amb una nova direcció, encapçalada pel periodista Xavier Bosch, l’AVUI introdueix canvis en el seu organigrama i, a partir de demà, variacions en alguns dels seus continguts.
Salvador Cot, fins ara subdirector, és nomenat director d’Edicions, càrrec de nova creació per potenciar l’edició de l’AVUI.CAT i fer efectiu el desenvolupament territorial del diari, que comporta noves edicions i la consolidació dels projectes ja existents, com l’edició de Sabadell.
Precisament, en la voluntat que la versió digital de l’AVUI esdevingui capdavantera a Catalaunya pel que fa a la informació i a la generació de continguts periodístics a internet, la periodista Sílvia Barroso, procedent d’El Punt, assumeix el càrrec de cap de l’AVUI.CAT.
Política i Opinió
La secció de Política, pàgines d’autèntica referència tant per als lectors com per als polítics, es potencia amb el fitxatge del periodista Tian Riba, fins ara cap de política d’El Punt i que arriba per enfortir la secció que encapçala Albert Balanzà.
De la seva banda, David Caminada, que ha estat vinculat durant 14 anys a la secció de Món, és el nou cap d’Opinió del diari. Aprofitant aquest canvi, la secció d’Opinió altera la seva composició a través de dues vies paral·leles. D’una banda, es reorienta i s’eixampla la borsa d’opinadors de l’AVUI amb més veus, noves i diferents. De l’altra, les pàgines centrals de Diàleg oferiran una entrevista cada dia que permetrà conèixer personalitats que tinguin coses a dir i que siguin interessants per als lectors.
Comunicació
La secció de Comunicació apareixerà a partir de demà a les pàgines finals del diari, en una recol·locació que busca la comoditat dels lectors, com a resposta a les inquietuds que han expressat de trobar les pàgines de la graella de televisió amb més facilitat. La reforma també afecta la columna de crítica de televisió, que tindrà ara com a titular Natza Farré, periodista que ha treballat a TV3, 8tv, La Sexta i RAC 1.
Sense prostitució
Igualment, amb el desig d’acomplir les expectatives de la sensibilitat del màxim nombre de lectors, l’AVUI fa desaparèixer de les seves edicions els anuncis relacionats amb la prostitució i amb els telèfons eròtics.
Nova xarxa comercial
L’equip comercial de l’AVUI també emprèn una nova etapa amb la creació d’un departament de publicitat propi que s’afegeix al departament comercial: tots dos, conjuntament, comercialitzen el diari, els suplements i tots els productes editorials.
En aquesta nova fase, Núria Rolduà s’afegeix a l’equip comercial que encapçala Oriol Gallissà; el director de publicitat, Valentí Martí, compta amb l’equip que formen Jordi Gálvez i David Abad, mentre que Amparo Madramany coordina les dues àrees.
Salvador Cot, fins ara subdirector, és nomenat director d’Edicions, càrrec de nova creació per potenciar l’edició de l’AVUI.CAT i fer efectiu el desenvolupament territorial del diari, que comporta noves edicions i la consolidació dels projectes ja existents, com l’edició de Sabadell.
Precisament, en la voluntat que la versió digital de l’AVUI esdevingui capdavantera a Catalaunya pel que fa a la informació i a la generació de continguts periodístics a internet, la periodista Sílvia Barroso, procedent d’El Punt, assumeix el càrrec de cap de l’AVUI.CAT.
Política i Opinió
La secció de Política, pàgines d’autèntica referència tant per als lectors com per als polítics, es potencia amb el fitxatge del periodista Tian Riba, fins ara cap de política d’El Punt i que arriba per enfortir la secció que encapçala Albert Balanzà.
De la seva banda, David Caminada, que ha estat vinculat durant 14 anys a la secció de Món, és el nou cap d’Opinió del diari. Aprofitant aquest canvi, la secció d’Opinió altera la seva composició a través de dues vies paral·leles. D’una banda, es reorienta i s’eixampla la borsa d’opinadors de l’AVUI amb més veus, noves i diferents. De l’altra, les pàgines centrals de Diàleg oferiran una entrevista cada dia que permetrà conèixer personalitats que tinguin coses a dir i que siguin interessants per als lectors.
Comunicació
La secció de Comunicació apareixerà a partir de demà a les pàgines finals del diari, en una recol·locació que busca la comoditat dels lectors, com a resposta a les inquietuds que han expressat de trobar les pàgines de la graella de televisió amb més facilitat. La reforma també afecta la columna de crítica de televisió, que tindrà ara com a titular Natza Farré, periodista que ha treballat a TV3, 8tv, La Sexta i RAC 1.
Sense prostitució
Igualment, amb el desig d’acomplir les expectatives de la sensibilitat del màxim nombre de lectors, l’AVUI fa desaparèixer de les seves edicions els anuncis relacionats amb la prostitució i amb els telèfons eròtics.
Nova xarxa comercial
L’equip comercial de l’AVUI també emprèn una nova etapa amb la creació d’un departament de publicitat propi que s’afegeix al departament comercial: tots dos, conjuntament, comercialitzen el diari, els suplements i tots els productes editorials.
En aquesta nova fase, Núria Rolduà s’afegeix a l’equip comercial que encapçala Oriol Gallissà; el director de publicitat, Valentí Martí, compta amb l’equip que formen Jordi Gálvez i David Abad, mentre que Amparo Madramany coordina les dues àrees.
Notícies relacionades
Escriure un comentari
Identificar-me.
Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar.
Vull ser usuari verificat.
Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.