El Patronat de Turisme es promociona a Israel
El Patronat de Turisme Costa Brava Girona, de la Diputació de Girona, participa a Tel-Aviv des del 5 de febrer fins avui en la fira de turisme IMTM, adreçada a mitjans de comunicació especialitzats en viatges. Dilluns es va fer la presentació i l’acte promocional de l’oferta i les novetats de la destinació gironina. D’una altra banda, a l’estand de Catalunya, amb la marca Pirineus, s’han divulgat l’oferta cultural i les activitats de natura que es poden fer a localitats com Girona, Besalú i Castelló d’Empúries. Segons un estudi de l’Agència Catalana de Turisme, 184.200 israelians van visitar Catalunya el 2016, i la progressió ha estat ascendent els darrers tres anys. Es tracta d’un turista “independent”, majoritàriament jove i que gasta, de mitjana, 314 euros al dia –molt per sobre de la mitjana– i 1.252 euros per estada. Miquel Noguer, vicepresident primer de la Diputació de Girona, explica que el turista israelià que visita la demarcació valora la gastronomia local, les rutes senderistes i el llegat jueu, entre d’altres coses.