Economia

Mascoteros tanca una ronda per un milió

La firma de productes per a mascotes ampliarà la seva oferta de serveis

Mascoteros, especialitzada en productes per a mascotes, ha tancat una ronda de finançament per un milió d’euros, per tal d’ampliar la seva oferta de serveis i consolidar el seu creixement.

Aquesta start-up, fundada a Barcelona el 2017 ha creat el primer marketplace de productes per a mascotes, i compta amb més de 42.000 referències, 1.100 marques i 360 venedors. Des del seu llançament, la companyia ha assolit unes vendes de 18,5 milions d’euros i té previst arribar als 40 milions de facturació el 2022..

Mascoteros es presenta com la via que té el petit i mitjà comerç per vendre electrònicament, en uns moments en què aquest sector s’ha vist molt afectat pel confinament. La plataforma compta a hores d’ara amb una comunitat de 250.000 clients actius.

La ronda de finançament ha estat liderada per Atresmedia i Antai Ventures Builder, que estan associats a Atresmediahub, la joint venture que els serveix per fundar negocis digitals.

Amb el milió d’euros d’aquesta ronda, Mascoteros vol iniciar l’expansió internacional i ampliar l’oferta de serveis per a mascotes a través de la plataforma tecnològica. Així, llançarà aviat un servei integral de teleconsultes veterinàries que permetre fer un seguiment més personalitzat dels animals de companyia, tot evitant desplaçaments.

Segons el CEO de la firma, Rafael Mastroianni, “ara era el moment de reforçar la nostra estructura i capitalitzar les oportunitats que veiem. Enguany, l’objectiu és reforçar l’equip, doblar la facturació i consolidar-nos en un mercat que té marge de creixement i recorregut per a la seva digitalització.”

Per la seva banda, Javier Nuche, director general d’Atresmedia Diversificación, ha indicat la seva satisfacció amb l’evolució de Mascoteros i el seu “optimisme respecte de la implementació del seu pla estratègic, així com les seves perspectives de creixement d’un negoci en què hi tenim moltes esperances per seguir complint amb l’objectiu de diversificar els ingressos d’Atresmedia.”



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia