Economia

Palamós i el Ripollès llancen noves marques turístiques

El municipi baixempordanès jugarà amb la gastronomia i altres atractius, a més de reivindicar el caràcter mediterrani

El paisatge i la història són els eixos de la marca de la zona pirinenca

Palamós, en blau, com la mar i el peix. I punt, un punt ataronjat com la gamba i el sol que no podien faltar en la nova marca turística que va presentar ahir el municipi. La preparaven feia mesos, però la seva presentació, ahir, coincidia amb l’inici de l’estiu, la festa major i el desig de superar la crisi que ha suposat la Covid-19, que fa encara més necessari posar al dia la promoció de la destinació.

El logo es reforça amb el lema vida mediterrània i s’ha debatut en el si del Consell Econòmic i Social. A banda de les icones del peix i la gamba, jugaran amb un ventall de 18 pictogrames, en funció del sector que interessi promocionar. El nou logo s’implementarà progressivament en els elements promocionals de la vila, en la uniformitat del personal de l’àrea de Turisme, en marxandatge divers i en l’àmbit comercial i turístic de Palamós.

A la presentació de la marca cal afegir també la campanya promocional que engegaran, basada en la nova imatge i els conceptes que representa, amb un missatge a difondre en mitjans de comunicació i xarxes socials.

Conscients que aquesta temporada turística serà diferent, Palamós vol oferir als visitants moments per descansar, admirar el paisatge, de lleure i esports en plena natura, per conèixer la seva història i, en definitiva, de benestar per ser recordat. Amb aquest objectiu, el govern municipal i el sector turístic han treballat de manera conjunta per proposar experiències diferents i memorables. De l’enogastronomia a les activitats esportives i de descoberta dels entorns dels antics pescadors, l’interior agrícola i els camins de ronda –amb visites guiades–, passant per fer un vermut o picar alguna cosa en les tavernes del nucli antic.

El segell del Pirineu

Viu la teva història al Pirineu és la nova marca de promoció turística del Ripollès, que té com a ambaixadors veïns de renom com el xef Francesc Rovira, l’explorador Albert Bosch, el líder de Txarango, Alguer Miquel, i el jugador de bàsquet Xavi Rabaseda. La marca, fruit de tres anys de treball amb tots els agents públics i privats del territori al projecte europeu Experiència Pirineus més autèntics, té per objectiu posicionar la comarca al mercat turístic. El president del Consell Comarcal, Joaquim Colomer, ha remarcat que espera que sigui un bon revulsiu per fer front a l’afectació en el sector de la pandèmia i per al turisme de proximitat. Aquesta nova marca ha estat liderada per l’Agència de Desenvolupament del Ripollès.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

ECONOMIA

Calella fraccionarà en dos anys la pujada del 80% de la taxa de les terrasses

Calella

Sony obrirà a Barcelona un centre de desenvolupament d’IA

Barcelona

Lloret i Palafrugell, entre les ciutats catalanes amb les pensions més baixes

LLORET DE MAR / PALAFRUGELL
economia

La CNMV admet a tràmit l’opa del BBVA al Banc Sabadell

barcelona
ECONOMIA

Diputació i Cecot renoven el programa per garantir el relleu d’empreses en actiu

Terrassa

L’operador Jet2holidays creix un 20% a l’aeroport de Girona

vilobí d’onyar
Economia

Collboni diu que “s’activaran totes les palanques” per evitar els efectes de la massificació turística

Barcelona
Economia

El Port de Barcelona busca aliances amb el Quebec

Barcelona
turisme

Cardona s’incorpora a la ruta de productors de sal europeus

CARDONA