Economia

Tropicfeel aixeca un milió d’euros per al nou projecte

L’empresa catalana llença al mercat Shell, un model de motxilla fabricat amb material reciclat i residus.

Tropicfeel, empresa barcelonina dedicada a la moda sostenible, ha aixecat un milió d’euros de finançament a través d’una campanya de crowdfunding a la plataforma Kickstarter. Aquests diners es destinaran a la producció del seu nou producte, la motxilla Shell.

La campanya per a aquesta ronda de finançament es va iniciar el 30 de setembre passat, i hi han participat fins a 4.260 persones, en la seva majoria petits inversors.

La nova motxilla Shell, concebuda per a l’ús tant de viatgers que fan excursions d’un dia com pels qui la volen fer servir per a llargues travesses, ha estat dissenyada amb les opinions de fins a 5.000 viatgers. Està fabricada amb un 60% de niló reciclat i residus preconsum i postconsum.

Tropicfeel, empresa fundada per Alberto Espinós el 2017, va aconseguir el seu primer èxit el 2018 amb les sabatilles Moonson, que també van arribar al mercat gràcies al crowdfunding, tot aconseguint de forma ràpida 200 vegades el seu objectiu inicial. Un any després, l’èxit es va repetir amb la sabatilla Cala, que va recaptar dels petits inversors, aquesta vegada des de la pròpia web de l’empresa, 1.530.000 euros.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.