Bon Preu dona per tancada l’opció de comprar Caprabo
Reconeix el desacord entre ambdues parts en els termes econòmics de l’operació
Preveu facturar un 20% més
Bon Preu ha donat per acabades les converses per adquirir la cadena de supermercats Caprabo, segons va informar ahir la companyia osonenca a través d’un comunicat en què s’expressa que la falta d’entesa sobre l’import de l’operació ha estat la causa del trencament. Segons el grup: “Bon Preu ha decidit donar per finalitzada sense acord la negociació per Caprabo. Les converses dels darrers mesos amb el Grup Eroski en relació amb una possible operació han conclòs sense èxit. Els principals motius d’aquesta decisió han estat la disparitat de criteris sobre el plantejament de l’operació i el desacord en les expectatives econòmiques entre les parts.”
Bon Preu té previst tancar l’exercici amb una facturació de 1.620 milions d’euros, la qual cosa representa un creixement del 20% en alimentació en relació amb l’any anterior, segons va indicar l’empresa de les Masies de Voltregà. Entre els objectius del grup hi ha el de potenciar el seu creixement “a través de la seva expansió territorial segons els plans establerts”, segons va reconèixer.
La previsió per a l’any 2021 és seguir amb el seu pla d’inversió de més de 145 milions d’euros que es destinaran a l’obertura d’onze nous establiments Bonpreu i Esclat, nous centres logístics, l’expansió del servei de compra per internet i de la comercialitzadora d’energia elèctrica BonpreuEsclat Energia.
Entre les obertures previstes enguany hi ha establiments de la marca Esclat a Badalona –obertura prevista al març– i Sabadell i supermercats Bonpreu a Mataró, Anglès i Cassà de la Selva.