Economia

La Sirena incrementa les vendes un 20% i busca un inversor per a la seva expansió

La cadena catalana especialitzada en aliments congelats tanca el 2020 amb uns beneficis abans d’impostos de 15 milions, un 60% més que en el 2019

La cadena espe­ci­a­lit­zada en ali­ments con­ge­lats La Sirena està bus­cant un soci inver­sor per finançar la seva expansió, quan és a punt de tan­car l’actual exer­cici fis­cal amb un aug­ment de ven­des del 20% res­pecte a l’any ante­rior.

En con­cret, la com­pa­nyia pre­veu tan­car l’exer­cici aquest abril vinent amb unes ven­des de més de 190 mili­ons d’euros i un ebitda (bene­fi­cis abans d’impos­tos) de 15 mili­ons, un 60% supe­rior al de fa un any.

En un comu­ni­cat, La Sirena ha expli­cat que ha encar­re­gat al banc d’inversió Arcano una anàlisi de les alter­na­ti­ves estratègiques per tro­bar un nou soci inver­sor que ajudi a finançar i desen­vo­lu­par el pla d’expansió que té sobre la taula.

El pla, ini­ciat fa tres anys, ha por­tat a la cadena a situar-se com un dels prin­ci­pals refe­rents del mer­cat de dis­tri­bució ali­mentària i li ha permès, segons la com­pa­nyia, millo­rar els seus resul­tats en aquests últims anys.

En aquests moments, La Sirena compta amb més de 260 esta­bli­ments a l’Estat i aquest any està pre­vist que creixi en 20 més, amb una inversió pro­pera als 5 mili­ons d’euros.

En paral·lel a aquest crei­xe­ment, la cadena amb seu a Vila­de­ca­valls (Vallès Occi­den­tal) està enfo­cada a millo­rar la seva estratègia de mul­ti­ca­nal, tant per si mateixa com a través de pla­ta­for­mes com Ama­zon.

La com­pa­nyia cata­lana dedi­cada a la venda mino­rista d’ali­ments con­ge­lats compta amb més de 1.200 tre­ba­lla­dors a tot l’estat.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.