Housfy va assolir uns ingressos de 6,2 milions el 2020
La plataforma de serveis immobiliaris va créixer, tot i els efectes de la pandèmia, un 45% respecte de l’any 2019
La plataforma tecnològica de serveis immobiliaris Housfy va assolir l’any 2020 uns ingressos de 6,2 milions d’euros, el que suposa un increment del 45% respecte de l’any anterior.
Durant el 2020, Housfy va tancar més de 2.000 operacions de compravenda d’habitatge, i va signar al voltant de 1.100 hipoteques, a més a més de gestionar 400 contractes de lloguer. La companyia va tancar l’any aprop de la rendibilitat, que preveu assolir durant el primer semestre d’enguany.
Albert Bosch, CEO i fundador de l’empresa, creu que si Housfy ha seguit creixent ha estat per la seva capacitat d’atracció d’usuaris que contracten serveix digitalment: “tot i les caigudes del 17,7% al mercat de compravenda d’habitatge i del 8% en la signatura d’hipoteques el 2020, el nostre volum de negoci s’ha increment perquè el consum digital s’ha disparat a causa de la pandèmia i dos de cada deu consumidors ha començat a fer serveis online i aplicacions mòbils per evitar el contacte físic.”
Housfy ja es troba entre les principals companyies quant a la compravenda d’immobles i la intermediació hipotecària, i pel que fa als lloguers, un servei que va començar a funcionar a mitjan del 2020, “encara és aviat per valorar quina serà la nostra posició al mercat, però estem satisfets d’haver acumulat un 20% de creixement mensual des de l’inici de les operacions i esperem gestionar 10.000 pisos en cinc anys.”
La proptech va estar a només 15.000 euros d’assolir el punt mort, la rendibilitat, cosa que serà una realitat en els pròxims mesos.
D’altra banda, tot i la pandèmia, la plantilla va créixer un 50% l’any passat, fins arribar als 150 empleats. La seva tasca d’intermediació va suposar un estalvi de més de 50.000 euros en comissions als seus clients, i va vendre els seus immobles en un temps mitjà de 66 dies, mentre que les hipoteques se signaven en 25 dies de mitjana.