Prolase va créixer un 30% el 2020
La firma de Castellar del Vallès va facturar l’any passat tres milions d’euros
Prolase, companyia especialitzada en vestuari i protecció laboral, va aconseguir l’any passat una xifra de vendes de tres milions d’euros, un 30% de creixement respecte de l’any anterior.
En bona part, aquest increment ha estat motivat pel bon comportament d’una de les empreses del grup, Epivending Sistemas, que ofereix un servei integral d’automatització i dispensació d’EPIs i eines, tot incorporant màquines dispensadores, taquilles i TPV’s. Durant l’any passat, Epivending va duplicar el nombre de màquines instal·lades al mercat, i per a enguany s’espera un increment superior. La necessitat d’automatitzar processos i complir amb criteris de seguretat ha determinat que aquest tipus de solucions hagin guanyat en importància. Com explica el CEO de Prolase, Ramón Cano, el sistema d’automatització garanteix per damunt de tot la seguretat dels treballadors els 365 dies de l’any i la disponibilitat immediata dels equips de seguretat. Com diu, “els EPIs han estat els productes més demanats en sectors com l’industrial, logístic, retail, alimentació i farmacèutic.”
En aquests moments, la companyia està incorporant noves solucions per externalitzar el vestuari laboral mitjançant un sistema de taquilles intel·ligents, en què el client té coneixement en qualsevol moment quin usuari ha retirat el producte i a quina hora.
Exemples de l’adopció d’aquesta mena de solucions són Louis Vuitton, en el sector del retail; Kostal Eléctrica, a la indústria i Condis, a la distribució.