Educatly aixeca 887.000 euros per a la seva xarxa de l’ensenyament superior
L’start up, que va néixer a l’acceleradora d’EAE Business School, permet triar entre 120.000 opcions d’universitats, graus, màsters o cursos d’arreu del món
Educatly, start up que ha dissenyat una xarxa social per a estudiants d’ensenyament superior, ha aixecat 887.000 euros per desenvolupar productes i incorporar nous membres a l’empresa.
Aquesta firma, que ha nascut al si de l’acceleradora d’EAE Business School, ha obtingut la inversió d’Enterprise Ireland, the Falak Startups i altres inversors particulars. La firma va ser fundada per Joan Manuel Sánchez Barberà, Abdelrahman Ayman i Mohammed El Sonbaty a finals de l’any 2020.
Aquesta plataforma permet els estudiants fer cerques i comparar entre 120.000 opcions, d’escoles de negocis, universitats, graus, postgraus i màsters, beques, cursos d’idiomes a nivell global. Des del seu llançament, els seus programes han tingut mig milió de visualitzacions, engloba 450 escoles de negoci i universitats d’arreu del món, així com més de 45.000 perfils d’estudiants.
La plataforma fa un mapa digital dels ecosistemes educatius mundials i els simplifica. Com diu Mohammed El Sonbaty, “Educatly està construint per a l’educació allò que Linkedin ha creat per als llocs de treball.” Per la seva banda, Sánchez Cervelló explica que “la COVID-19 ha posat les universitats sota una enorme pressió per digitalitzar, no només els seus programes educatius, sinó també en què presenten els seus programes i interactuen amb els estudiants interessats, ara que el reclutament d’alumnes ja és un repte molt costós per a les universitats a nivell mundial, i moltes depenen del suport extern a través d’agències locals.” En aquest sentit, val a dir que als EUA, el 60% de les universitats depenen de les agències per assolir els objectius de reclutament. I la comissió que s’enduen aquestes agències suposen entre un 10% i un 30% de la matrícula que paguen els estudiants.