Economia
Comença la fuga de talents de Yahoo cap a Google
Internet
Els treballadors de Yahoo s'han convertit en un obstacle inesperat per a Microsoft. La companyia de Bill Gates pretén comprar el segon cercador més important d'internet per competir amb Google, el líder del sector.
Els 30.000 milions que ha posat sobre la taula han estat valorats positivament pel conseller delegat de Yahoo, Jerry Yang, però no pels treballadors de la seva companyia, que no volen una fusió.
Els talents de Yahoo consideren que Microsoft és una empresa poc creativa, tradicional i massa enfocada al software. Creuen que la compra té com a únic objectiu l'adquisició del 20% de la quota de mercat que representa el cercador de Yahoo, i que a l'hora de la veritat, Microsoft no està interessada a crear projectes per a ells ni a emprendre grans innovacions en l'àmbit d'internet. El seu producte, creuen, continua sent Windows.
Primers canvis
En comparar-la amb Google, que aposta per la innovació i la llibertat creativa dels seus treballadors i que és una companyia centrada totalment en la xarxa, l'elecció no deixa dubtes. El desequilibri és tan clar que ja s'han començat a produir fugues de talents de Yahoo a Google (Terry Semel va abandonar la companyia quan va saltar la notícia de la compra i l'han seguit Vince Broady, Steve Souders, Jacki Kelly i Matthew Heist, entre d'altres). Jerry Yang es va veure obligat ahir a enviar un e-mail als seus treballadors demanant-los tranquil·litat i assegurant que el pacte amb Microsoft no era definitiu.
Google ha ofert un pacte a Yahoo per fer pinya contra Microsoft. Si no es produeix, la fuga de talents continuarà endavant.
Els 30.000 milions que ha posat sobre la taula han estat valorats positivament pel conseller delegat de Yahoo, Jerry Yang, però no pels treballadors de la seva companyia, que no volen una fusió.
Els talents de Yahoo consideren que Microsoft és una empresa poc creativa, tradicional i massa enfocada al software. Creuen que la compra té com a únic objectiu l'adquisició del 20% de la quota de mercat que representa el cercador de Yahoo, i que a l'hora de la veritat, Microsoft no està interessada a crear projectes per a ells ni a emprendre grans innovacions en l'àmbit d'internet. El seu producte, creuen, continua sent Windows.
Primers canvis
En comparar-la amb Google, que aposta per la innovació i la llibertat creativa dels seus treballadors i que és una companyia centrada totalment en la xarxa, l'elecció no deixa dubtes. El desequilibri és tan clar que ja s'han començat a produir fugues de talents de Yahoo a Google (Terry Semel va abandonar la companyia quan va saltar la notícia de la compra i l'han seguit Vince Broady, Steve Souders, Jacki Kelly i Matthew Heist, entre d'altres). Jerry Yang es va veure obligat ahir a enviar un e-mail als seus treballadors demanant-los tranquil·litat i assegurant que el pacte amb Microsoft no era definitiu.
Google ha ofert un pacte a Yahoo per fer pinya contra Microsoft. Si no es produeix, la fuga de talents continuarà endavant.
Notícies relacionades
Escriure un comentari
Identificar-me.
Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar.
Vull ser usuari verificat.
Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.