Frit Ravich creix un 18% i tanca el 2022 amb una facturació neta de 262,7 milions d’euros
Frit Ravich, empresa familiar amb seu a Maçanet de la Selva especialitzada en l’elaboració de Patates Fregides, Snacks i Fruits Secs, ha tancat el 2022 amb una facturació neta de 262,7 milions d’euros, un 18% més que l’any anterior, segons ha informat l’ACN. La companyia ha superat les seves expectatives i tanca un any de “rècord” consolidant-se com empresa de referència nacional en el sector. L’increment de facturació de la companyia, asseguren, està directament relacionat amb el creixement dels canals Hostaleria i Impuls, que han experimentat un creixement del 48% i el 24% respectivament. Una circumstància que l’empresa vincula a la recuperació del turisme i l’activitat fora de casa postpandèmia.
La companyia, a més, va tancar l’any passat amb una cartera de més de 4.000 referències, entre les que s’inclouen productes de marca pròpia i d’altres tan reconegudes com Mars España, Ferrero, Mondelez, Haribo o Red Bull. Està present a 27 països i durant l’any 2022 va generar 155 nous llocs de treball. En els propers anys, la companyia té previst incorporar més de 100 professionals que se sumaran a la plantilla de més de 1.000 persones que tenen.
D’altra banda, han incrementat un 15% la inversió, arribant als 3,5 milions d’euros, que s’han destinat a crear nous productes i a projectes de millora del procés productiu.
La directora general de la companyia, Judith Viader, afirma que el 2022 ha estat “un any molt positiu”. Aquest 2023, a més, Frit Ravich commemora els 60 anys d’activitat.