Economia

economia

La Barcelona Wine Week ja té el 90 % de l’espai contractat per l’edició del 2025

Per la gran demanda per exposar i de visitants la propera edició es farà en dos pavellons de Fira de Barcelona

La Barcelona Wine Week, (BWW) el saló del vi de l’Estat que se celebra al recinte de Montjuïc de Fira de Barcelona, ja té el 90 % de l’espai contractat per a la seva propera edició, que tindrà lloc del 3 al 5 de febrer del proper any. Com que en les darreres edicions la gran quantitat de peticions per ser expositor i la gran quantitat de públic professional que va assistir a l’esdeveniment va ser espectacular, aquest any el saló dels vins es farà en dos pavellons en compte d’un. Creixerà un 30 % en superfície i més d’un 15 % en xifra de cellers presents, fet que suposa un nou rècord de cellers participants, va informar Fira de Barcelona en un comunicat aquest mes de juliol.

Els pavellons 1 i 8 del recinte firal de Montjuïc, que acolliran el certamen, oferiran zones de tasts i conferències i una oferta expositiva que agrupa cellers organitzats per les Denominacions d’origen i per altres segells de qualitat.

Entre els expositors confirmats es troben marques com Torres, Vallformosa, Lan, Matarromera, José Pariente, Marquès de l’Atri o Juvé i Camps, juntament amb centenars de mitjanes i petites cellers agrupats a prop de 75 Denominacions d’Origen.

El 2025 la Barcelona Wine Week també reforçarà el seu programa dirigit a grans importadors i distribuïdors de països estratègics per a l’exportació de vi espanyol i convidarà a prop de 700 compradors internacionals, un 8% més que en la passada edició. Per això, comptarà de nou amb la col·laboració d’ICEX-Espanya Exportació i Inversions i del Ministeri d’Agricultura, Pesca i Alimentació.

Es convidarà a un miler de compradors nacionals de la gran distribució, el comerç especialitzat i el canal Horeca (Hostaleria, Restauració i Cafeteries), els tres canals prioritaris per a les vendes sectorials.A més, el programa de tasts i ponències de BWW analitzarà altres reptes del sector com la sostenibilitat i l’adaptació al canvi climàtic, la digitalització o la internacionalització dels cellers espanyols .

L’última edició de BWW, el febrer de 2024, va comptar amb 952 cellers expositors, 73 Denominacions d’Origen i prop de 21.000 visitants professionals, un 20 % internacionals .Es van celebrar més de 12.000 reunions de negocis entre empreses expositores i 1.000 grans compradors nacionals i 650 importadors procedents de països com els Estats Units, Alemanya, Canadà, Països Baixos, Regne Unit o Xina.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

economia

Primera aturada parcial al Trambaix amb seguiment “total”, segons els sindicats

Barcelona

El sector de la garrofa planta cara a la marginalitat

Barcelona
Montserrat Peñarroya
Experta en màrqueting digital i negocis digitals, autora d’”Estratègies d’èxit per a empreses culturals”

“L’associació ajuda l’empresa cultural a sobreviure”

Sabadell
DE MEMÒRIA

Virtuts

PROFESSOR DE POLÍTICA ECONÒMICA DE LA UB (1967-2016)
Informació especial

La compatibilitat del delegat de protecció de dades amb altres càrrecs

Rebled Bellvehí Advocats
Informació especial

Ensopegar amb la mateixa pedra

Advocada del despatx Lleal Tulsà Assessors
Unió Europea

L’economia europea creix una dècima per sota del previst

tecnologia

El cap de Telegram diu que l’acusen de “delictes comesos per tercers”

barcelona
Economia

Aval del BCE a l’opa del BBVA sobre el Banc Sabadell

barcelona