Economia

Balearia obre una ruta entre Barcelona i Alger

La navi­li­era Baleària ha obert una ruta entre Bar­ce­lona i Alger que suposa la pri­mera línia inter­na­ci­o­nal d’aquesta com­pa­nyia des del Port de Bar­ce­lona. El ser­vei comença a ope­rar avui, tant per pas­sat­gers com per mer­ca­de­ries, amb sor­ti­des els dilluns a les 13:00 hores des de Bar­ce­lona i els dis­sab­tes a les 14:00 hores des d’Alger.

La com­pa­nyia ofe­reix actu­al­ment qua­tre rutes a Algèria, ja que a més d’aquesta nova con­nexió compta amb una sor­tida set­ma­nal entre València i Algèria i una altra sor­tida des del port valencià a Orà o Mos­ta­ga­nem, depe­nent de les set­ma­nes.

Baleària opera amb Algèria des de l’any 2016, quan va obrir la seva pri­mera ruta entre València i Mos­tagànem. El pas­sat octu­bre, va començar a ope­rar entre València i Alger, i al desem­bre entre València i Orà



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.