Tap Tap Food amplia la seva capacitat productiva amb una inversió de 7 milions
Tap Tap Food, empresa especialitzada en la producció de cremes vegetals, gaspatxos i salmorejos, brous i salses, fundada el 2011 i participada en un 50% pel grup alimentari Noel, invertirà 7 milions d’euros en la seva planta situada a Sant Joan les Fonts, segons ha anunciat avui en un comunicat.
L’actuació permetrà la posada en marxa d’una tercera línia de producció i una reestructuració de les instal·lacions per donar resposta a la creixent demanda, tant en el mercat nacional com internacional, explica l’empresa. La nova línia, destinada a la producció de salses, se situarà al costat de les dues ja existents: una dedicada a cremes i gaspatxos i una altra a tomàquet ratllat. A més, la planta s’ampliarà en 1.100 m², aconseguint una superfície total de 4.600 m². Aquesta ampliació també inclourà una redistribució d’espais per optimitzar els magatzems i les zones de refrigeració.
Segons Julià Riera, Director de Tap Tap Food: “Aquesta nova línia de producció ens permetrà reforçar la nostra capacitat per afrontar la creixent demanda del mercat i consolidar-nos com un referent en la producció de salses i cremes. El nostre objectiu és continuar oferint productes de màxima qualitat, amb processos cada vegada més eficients i adaptats a les necessitats dels nostres clients”.
L’execució de l’ampliació va començar a finals de gener i la posada en marxa de la nova línia està prevista per a finals de desembre de 2025.
Les mateixes fonts expliquen que aquest projecte permetrà triplicar la capacitat productiva, passant de 120 a 300 tones setmanals, i introduirà un sistema d’abatiment en continu, optimitzant el procés productiu en permetre refredar el producte directament en línia, reduint així els temps de manipulació i etiquetatge.
Actualment, Tap Tap Food produeix cent cinquanta referències de cremes de verdures, gaspatxos i salmorejos, tomàquet ratllat, salses i brous. L’ampliació no suposarà un augment en el nombre de productes, sinó un increment en la capacitat de fabricació per respondre a la creixent demanda, a més de representar un pas més en la consolidació de l’estratègia de diversificació de Noel.
Amb presència consolidada al Regne Unit, França i Portugal, la companyia preveu un creixement significatiu en el mercat britànic, especialment en el segment de gaspatxos i cremes, que han tingut un gran acolliment, afegeixen.