Economia
El Saló de l'Automòbil celebra la 35 edició amb rècord de participació de marques
El certamen mostrarà quatre primícies mundials i vuit europees, entre les quals el nou Audi Q3 que es fabricarà a Martorell
El Saló de l'Automòbil, que aquest any arriba a la seva 35a edició, ocuparà des d'aquest dissabte i fins el dia 17 la totalitat del recinte firal de Montjuïc de Barcelona, en el qual es donaran cita la xifra rècord de 55 marques automobilístiques, onze més que el 2007, malgrat la difícil situació que travessa el sector.
El president del Saló de l'Automòbil, Enric Lacalle, ha manifestat la seva "felicitat" pel rècord històric de participació de marques, després de tant "sofriment" i incertesa sobre el nombre de fabricants d'automòbils que respondrien a la crida de la 35 edició del certamen.
Lacalle, després d'agrair els esforços de la Generalitat, l'Ajuntament de Barcelona i de diferents actors polítics per pressionar als fabricants, ha explicat que el saló acollirà aquest any la presentació de quatre novetats mundials, vuit europees i prop de quaranta primícies nacionals d'algunes de les marques més importants del sector, com Seat, Nissan, Opel o Fiat.
"Aquest saló serà el millor de la història. Tindrà rècord de participació i espero que també de públic. Ens convertirem en el gran dinamitzador de vendes d'aquests moments difícils", ha indicat.
Finalment, gairebé totes les marques de les associacions automobilístiques de fabricants (Anfac) i de venedors (Ganvam) acudiran al Saló de Barcelona, malgrat que en un principi Anfac va anunciar que no acudiria a la fira a causa de la "gravíssima situació que travessa el sector".
La Fira de Barcelona, organitzadora del saló, va emprendre llavors un intens marató de contactes amb les marques, per tractar que reconsideressin la seva decisió, i va aconseguir que una desena d'empreses, entre elles La Caixa, Gas Natural, Endesa, Vodafone o Coca-Cola, patrocinessin l'esdeveniment.
El president del Saló de l'Automòbil, Enric Lacalle, ha manifestat la seva "felicitat" pel rècord històric de participació de marques, després de tant "sofriment" i incertesa sobre el nombre de fabricants d'automòbils que respondrien a la crida de la 35 edició del certamen.
Lacalle, després d'agrair els esforços de la Generalitat, l'Ajuntament de Barcelona i de diferents actors polítics per pressionar als fabricants, ha explicat que el saló acollirà aquest any la presentació de quatre novetats mundials, vuit europees i prop de quaranta primícies nacionals d'algunes de les marques més importants del sector, com Seat, Nissan, Opel o Fiat.
"Aquest saló serà el millor de la història. Tindrà rècord de participació i espero que també de públic. Ens convertirem en el gran dinamitzador de vendes d'aquests moments difícils", ha indicat.
Finalment, gairebé totes les marques de les associacions automobilístiques de fabricants (Anfac) i de venedors (Ganvam) acudiran al Saló de Barcelona, malgrat que en un principi Anfac va anunciar que no acudiria a la fira a causa de la "gravíssima situació que travessa el sector".
La Fira de Barcelona, organitzadora del saló, va emprendre llavors un intens marató de contactes amb les marques, per tractar que reconsideressin la seva decisió, i va aconseguir que una desena d'empreses, entre elles La Caixa, Gas Natural, Endesa, Vodafone o Coca-Cola, patrocinessin l'esdeveniment.
Notícies relacionades
Escriure un comentari
Identificar-me.
Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar.
Vull ser usuari verificat.
Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.