Economia

Sant andreu de Llavaneres

L'estructura del poble dificulta el comerç

L'estructura urbana de Llavaneres dificulta l'activitat comercial. Aquest és un dels punts febles del municipi detectat en un estudi sobre l'oferta i la demanda, encarregat per l'Ajuntament. El regidor de Promoció Econòmica, Comerç i Turisme, Josep Molina (CiU), comenta que “al poble hi ha dos grans eixos comercials, que són el carrer de Munt i la zona de Sant Pere, però estan molt allunyats l'un de l'altre”. Molina explica que l'objectiu de l'estudi era conèixer les necessitats de la població i esbrinar quines són les mancances comercials de Llavaneres. En aquest sentit, es va fer una auditoria comercial i una enquesta telefònica entre els veïns. Pel que fa a l'oferta comercial local, el sector de l'alimentació és el que té més demanda, per davant de la resta, com ara l'equipament de la llar i de la persona, amb menys incidència. En l'estudi també es va analitzar la situació de 229 establiments comercials, un 21,4% dels quals estan tancats. Del percentatge de locals oberts, 72 són comerços i 108 serveis. D'altra banda, el regidor també destaca “la manca d'oferta d'oci i de botigues de roba”.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.