Economia

SEGRIÀ

Aitona crea la ruta turística de la fruita

La marca Fruiturisme segueix el model de les rutes del vi i de l'oli

Aitona és la pionera en la creació d'un producte de turisme gastronòmic vinculat a la fruita dolça. La marca Fruiturisme, que es va presentar ahir amb el suport de la conselleria d'Agricultura, posa a treballar empreses, ajuntament i veïns amb un objectiu comú: “crear fonts de riquesa per desenvolupar l'economia local”, segons l'alcaldessa, Rosa Pujol. A Aitona es produeixen anualment 60.000 quilos de fruita dolça, sobretot préssecs, nectarines i préssecs xatos.

Amb la iniciativa es vol atraure visitants a partir de gastronomia elaborada amb aquestes fruites i la conveniència de menjar-ne. Així, es crearà “la ruta agroalimentària del préssec i la nectarina” i “la diada de la fruita dolça”. Es promocionarà l'agroturisme, així com visites al paisatge de regadiu i secà, especialment bonic durant la primavera.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
amèrica del sud

L’Argentina es paralitza en la segona vaga general contra Milei

barcelona
Economia

El Sabadell respon: Denuncia el BBVA a la CNMV per vulnerar la llei d’OPAs

barcelona
VIDRERES

L’àrea d'economia va gestionar 67 ofertes de feina el 2023

VIDRERES
Consolidar un monopoli?
l’anàlisi

Consolidar un monopoli?

economia

OPA hostil del BBVA al Sabadell amb acomiadaments

madrid
economia

Rebuig frontal a una OPA que es cola en la campanya

barcelona
Alemanya

Protesten contra l’ampliació d’una fàbrica de Tesla

Barcelona

Un centenar de professionals, en la VI Jornada d’Auditoria i Comptabilitat

girona
economia

Arxivada la segona causa contra Shakira per frau fiscal

barcelona