J. Feliu de la Penya presenta un ERO temporal per a 169 empleats

La multinacional catalana J. Feliu de la Penya, fabricant de productes d'il·luminació (la marca Troll és seva), ha presentat al comitè d'empresa un expedient de regulació d'ocupació (ERO) temporal per a 169 treballadors dels 242 que té a la planta de Canovelles (Vallès Oriental), segons van explicar ahir fonts sindicals. L'expedient s'allargaria durant un període de divuit mesos i representaria una reducció de la jornada laboral del 33%, és a dir, que es farien jornades de cinc hores diàries. Aquesta mesura ha estat rebutjada de ple pel comitè d'empresa, que creu que amb aquesta reducció es consumiran les tres quartes parts de la prestació per desocupació en la cobertura màxima, «de manera que si després de l'ERO temporal els treballadors es veiessin abocats a un hipotètic acomiadament quedarien pràcticament sense subsidi», diu la UGT. Els sindicats consideren que l'empresa aprofita la crisi per presentar l'ERO quan el que pretén és fer una important reducció de costos de producció, segons deia la UGT.


Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
economia

Banc Sabadell rebutja l’inicial oferta d’absorció del BBVA

barcelona

La Cuina de l’Empordanet presenta la seva nova guia de restaurants

begur

El Vívid, el mes de l’enoturisme a la Costa Brava, tanca amb el 89 % d’ocupació

girona

Acord de col·laboració entre la Cambra i CaixaBank

girona
GIRONA

La demarcació tanca el mes d’abril amb rècord històric d’ocupació

GIRONA
Economia

Rècord d’ocupació a l’abril a Catalunya amb 3,76 milions d’afiliats

barcelona
economia

El PIB de Barcelona supera per primera vegada els 100.000 milions

Barcelona

Les empreses d’ambulàncies s'enfronten al concurs més important

Barcelona
Javier Peña,
director de l’Escola Universitària de Disseny Elisava

“El disseny ha de posar l’usuari al centre, i aquest és avui el planeta”

Barcelona