Economia

Els afectats per la crisi de Copalme tornaran a sortir la carrer si aquest mes no els donen alguna solució

La Plataforma d'afectats per la fallida de la secció de crèdit de Copalme d'Almenra (Segrià) va decidir aquest dimecres tornar a sortir al carrer si a finals de juny no s'ha tancat cap acord per donar solució al problema que viuen i que podria passar per la venda de la firma. En total hi ha més de 400 famílies afectades, que volen recuperar els sis milions d'euros que van invertir a la secció de crèdit de la cooperativa de porcí d'Almenar (Copalme) en concepte d'estalvis i plans de pensions i que ja fa setze mesos que no poden treure en tenir-los retinguts des de que la firma va presentació d'un concurs de creditors, antiga suspensió de pagaments.

Durant el temps que porten reivindicant els seus estalvis, els afectats també han recollit un nombre elevat de signatures de socis de Copalme per reclamar la convocatòria de l'assemblea general de l'entitat per renovar part dels membres del Consell Rector de Copalme. La plataforma recorda que «s'està arribant al límit del temps establert per la llei i sembla ser que ningú està fent cap pas per a què això es compleixi».

Els afectats se senten «farts» ja que asseguren que «els que avui s'estan movent per dins de Copalme, se'ns estan menjant els pocs diners que encara hi quedaven i els que avui encara es van generant gracies al treball d'alguna de les persones que estan al davant».



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.

Vueling pacta un conveni fins al 2025 amb tripulants de cabina i personal d’oficines

barcelona
JOSEP SANTACREU
GUANYADOR DE LES ELECCIONS A LA CAMBRA DE COMERÇ DE BARCELONA

“S’exagera el dilema entre pime i gran empresa”

barcelona

The District descarta marxar de Barcelona

barcelona

Xifra rècord de turistes als hotels durant l’agost

BARCELONA

L’economia espanyola va créixer un 0,5% durant el segon trimestre

Barcelona
economia

Refrica celebra el 75è aniversari i adquireix l’empresa Fritecno

fornells de la selva

El govern destina 6 milions a projectes de canvi estratègic a les empreses

barcelona
regne unit

El Banc d’Anglaterra manté els tipus en el 5,25%

barcelona

Les exportacions gironines alenteixen el creixement

girona