Economia

Els clients posen el preu als serveis de la vall de Ribes

Els turistes i visitants que els dies 20 i 21 d'abril s'allotgin a la zona podran decidir el preu que paguen per cada servei, activitat o compra que facin en una seixantena de negocis i entitats

La vall de Ribes ha iniciat una campanya promocional innovadora i creativa. Els turistes i/o visitants que s'allotgin el 20 i 21 d'abril a la vall de Ribes podran valorar tots els serveis i activitats que consumeixin “segons el seu criteri”, és a dir, seran ells qui decidiran el preu final i què en volen pagar. A la campanya que porta per nom Vall de Ribes no té preu, s'hi han adherit prop d'una seixantena de negocis, empreses i entitats i la iniciativa, organitzada pel Patronat de Turisme de la Vall de Ribes, servirà per “disposar d'una petita auditoria” per saber els nivells de qualitat del sector turístic i comercial de la zona, “sempre amb la finalitat de continuar millorant i adaptant-nos a les necessitats dels turistes i/o visitants del moment”.

Totes les persones que s'allotgin en hotels, hostals, càmpings i cases rurals adherits a la campanya dels pobles que pertanyen a la vall de Ribes (Campelles, Pardines, Planoles, Queralbs, Ribes de Freser i Toses) aniran identificades per un braçalet i així la resta de negocis les podran identificar. I perquè hi hagi un “bon funcionament de la campanya” s'han establert unes condicions generals que es poden llegir a la web (www.vallderibesnotepreu.com i www.vallderibes.cat).

Per aconseguir un cap de setmana més complet, s'ha organitzat “un gran ventall d'activitats” que van des d'espectacles fins a sortejos passant per fira mercat, lleure i activitats de turisme actiu com ara tir amb arc, circuit d'orientació, sortida a la natura, passejades amb ponis i cavalls, visita guiada cultural, recorregut acrobàtic, entre d'altres. A més dissabte es durà a terme una fira artesana amb productes a la venda com ara làctics, mel, embotits i pastisseria típica de muntanya segons el preu que determini el visitant.

La vall de Ribes opta per fer aquesta acció per mostrar el “gran aparador paisatgístic i natural que té”, amb més de 80 recursos arquitectònics visitables que “es volen donar a conèixer dins una jornada festiva en què el client per un dia n'auditarà i valorarà la qualitat sense deixar de fer oci”.

Els promotors de la campanya Vall de Ribes no té preu asseguren que no descarten repetir-la en futures ocasions i fins i tot fer noves accions conjuntes entre tots els negocis que formen part del Patronat de Turisme de la Vall de Ribes després de la continuada tasca en xarxa que s'està fent aquests últims anys i “que està donant bons resultats”.

LA FRASE

Els beneficiaris podran escollir allotjar-se en hotels, hostals, càmpings i allotjaments rurals dels pobles de la vall
PATRONAT de turisme de la vall de ribes

LA FRASE

Qui participi a la campanya anirà identificat amb un braçalet i es beneficiarà d'un gran ventall d'activitats
PATRONAT de turisme de la vall de ribes

LA FRASE

El client o turista valorarà tots els serveis i activitats consumits segons el seu criteri i en decidirà el preu final
PATRONAT de turisme de la vall de ribes


Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
Rússia

Rússia augmenta un 82% els ingressos per la venda de petroli i gas el 2024

barcelona
unió europa

Brussel·les exigeix a Booking complir amb les restriccions de la llei de mercats digitals

barcelona
ECONOMIA

Came Parkare s’instal·larà al parc de l’Alba

CERDANYOLA DEL VALLÈS

Compradors d’or, paranoics o assenyats?

Barcelona

El negoci de les caixes fortes reneix

barcelona
Ruben Sans
President de l’Associació de Joves Empresaris de Catalunya (AIJEC)

“L’empresari segueix veient-se com una figura negativa”

Barcelona
DE MEMÒRIA

Línies d’ultramar (1906)

PROFESSOR DE POLÍTICA ECONÒMICA DE LA UB (1967-2016)
Tecnologia

La Mobile World Capital vol lluir “el llegat” que deixa el MWC

Barcelona

El mercat posa a prova la joiera responsable

barcelona