Economia

Demanen ajuts per a l'oficina de turisme d'Olot

Presenten a la directora general de Turisme el projecte de plaça Mercat

L'alcalde d'Olot, Josep Maria Coro­mi­nas, i el regi­dor de Pro­moció de la Ciu­tat, Comerç i Turisme, Esta­nis Vay­reda, van apro­fi­tar ahir una visita a la ciu­tat de la direc­tora gene­ral de Turisme, Marian Muro, per pre­sen­tar-li el pro­jecte d'una nova ofi­cina de turisme i, sobre­tot, per dema­nar-li ajut econòmic per cons­truir-la i per posar-la en marxa. Aquesta nova ofi­cina és un dels ele­ments des­ta­cats del pro­jecte de la nova plaça del Mer­cat d'Olot. El govern local vol apro­fi­tar la cen­tra­li­tat d'aquest espai, que és com una mena de porta d'accés al cen­tre de la ciu­tat, per con­ver­tir-lo en un pol d'atracció de visi­tants.

Muro, que estava acom­pa­nyada pel dele­gat ter­ri­to­rial de Turisme, Chris­tian Sera­rols, es va entre­vis­tar també amb res­pon­sa­bles de Turisme Gar­rotxa i amb repre­sen­tants pri­vats del sec­tor. A part de la nova ofi­cina de turisme, van trac­tar sobre el pla de dina­mit­zació turística de la comarca, i sobre la pos­si­bi­li­tat de difon­dre els actius turístics de la comarca de la Gar­rotxa par­ti­ci­pant en actu­a­ci­ons de pro­moció fora de Cata­lu­nya a través de l'Agència Cata­lana de Turisme. Final­ment, van plan­te­jar a la direc­tora gene­ral de Turisme pro­pos­tes per poten­ciar l'atrac­tiu turístic del volcà Mont­sa­copa, i van posar sobre la taula un plan­te­ja­ment ini­cial del futur parc dels vol­cans.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.