Economia

L'alcalde de Castelló signa un conveni per millorar el comerç local

la bancada de l'oposició es manté crítica amb aquest pla d'acció comercial i assegura que això “és com bufar en caldo gelat”

L'alcalde de Castelló, Alfons Bataller, ha anunciat que el consistori lidera la iniciativa de posar en marxa un Pla d'Acció Comercial que permetrà l'anàlisi i les mesures escaients per tal de millorar la competitivitat i fomentar la innovació del comerç en general.

Aquestes manifestacions les ha fetes després d'haver signat amb Lourdes Soriano, directora general del Consell de Cambres, l'inici dels treballs de prospecció comercial de la vila que li suposaran ales arques municipals una inversió de 90.000 euros.

Mentre que per a l'alcalde Bataller aquesta quantitat, no suposa més que la prova fefaent que l'Ajuntament “ha sabut situar-se des del minut zero del costat dels comerciant de la capital de la Plana” per al conjunt de forces polítiques de l'oposició, aquest tracte amb les Cambres de Comerç “amaga alguna realitat que desconeixem i desconfiem que per a fer una anàlisi de la situació actual hagen d'invertir-se 90.000 euros”.

Aquest Pla d'Acció Comercial és un document estratègic promogut per la municipalitat i la direcció general de Comerç i Consum de la Generalitat Valenciana i amb ell es preveu l'anàlisi d'aspectes socials, econòmics i urbanístics que tenen a veure amb el desenvolupament comercial del municipi.

L'oposició manifesta que per tal de plantejar alternatives a favor del cmerç minorista de la ciutat, la UJI podria haver fet un estudi científic i a més d'això, els 90.000 euros revertirien sobre la institució acadèmica d'aquesta demarcació i aprofitaria perquè l'alumnat d'econòmiques fes un projecte per a la ciutat.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.