Economia

EMPRESA

Les targetes d'Akrocard, a 80 botigues

La Safe Keeper Card, de l'empresa de Vall-llobrega, arriba al consumidor final

L'empresa Akro­card, amb seu a Vall-llo­brega, ha sig­nat un acord per dis­tri­buir la tar­geta intel·ligent Safe Kee­per Card a vui­tanta punts de venda de tot l'Estat, en el marc de la seva estratègia per ampliar el seu mer­cat al con­su­mi­dor final. La Safe Kee­per Card és una tar­geta amb xip incor­po­rat que per­met guar­dar claus i números pin de forma segura i trans­por­tar cer­ti­fi­cats digi­tals encrip­tats, entre altres uti­li­tats de segu­re­tat. L'acord de comer­ci­a­lit­zació s'ha sig­nat amb el dis­tribuïdor Movis­tar Com­plu­tel i amb la franquícia de pape­re­ria tècnica Punto Dip.

Amb aquest acord ini­cial Akro­card vendrà a 64 ciu­tats de tot l'Estat, amb presència a gai­rebé totes les comu­ni­tats. La tar­geta també es pot com­prar al seu lloc web: www.​saf​ekee​perc​ard.​com. El mes de setem­bre està pre­vist ampliar el nom­bre de boti­gues a l'acord amb la incor­po­ració de nous punts de venda. “Aquest pro­ducte s'ha acon­se­guit després de tres anys de feina del depar­ta­ment d'inves­ti­gació i desen­vo­lu­pa­ment de l'empresa”, va expli­car el direc­tor gene­ral d'Akro­card, Lluc Noëlle, que va expli­car que la Safe Kee­per Card porta la infor­mació encrip­tada dins el xip que incor­pora i que es ges­ti­ona amb el pro­grama gratuït que es pot des­car­re­gar des del lloc web www.​saf​ekee​perc​ard.​com

La tar­geta intel·ligent ofe­reix tres fun­ci­ons de segu­re­tat: és un con­te­ni­dor segur de parau­les clau i números pin, guarda cer­ti­fi­cats digi­tals de forma encrip­tada i per­met als seus usu­a­ris con­nec­tar-se amb un sol clic a llocs web d'accés amb mot de pas amb el sis­tema ope­ra­tiu de Win­dows. Una vegada des­con­nec­tat de l'ordi­na­dor, no queda cap ras­tre de les claus a l'ordi­na­dor.

Akro­card dis­posa d'una plan­ti­lla d'una tren­tena de per­so­nes i pro­du­eix entre cinc i sis mili­ons de tar­ge­tes plàsti­ques al mes, la mei­tat de les quals incor­pora tec­no­lo­gia de dar­rera gene­ració. La fac­tu­ració anual de l'empresa és d'uns tres mili­ons d'euros. Fins ara, l'estratègia comer­cial d'Akro­card s'ha basat en la venda a empre­ses.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.