Empreses

Munich aposta pel mercat asiàtic i s'instal·la a la Xina, Japó i Corea

La marca de calçat esportiu i de moda Munich ha apostat pel mercat asiàtic i s'ha instal·lat a la Xina, Japó i Corea. La firma, amb seu a Capellades, va començar l'any exportant un 40% de la producció i manté l'interès en els mercats exteriors per seguir creixent.

Munich ha desembarcat a la Xina a través d'un distribuïdor local i, d'entrada, ha obert dues botigues en dos centres comercials, a Xangai i Nanjing. Al Japó, l'empresa també ha entrat mitjançant un distribuïdor local –en aquest cas a través de botigues multimarca– i a Corea s'ha instal·lat en un centre comercial de Seül. La firma, però, preveu obrir nous punts de venda en aquests mateixos països durant el 2014.

Munich és una marca registrada en més de 40 països i, tot i que la major part de les vendes internacionals es concentren a Europa, també té presència en països com ara Canadà, els Estats Units, Kazakhstan i Xile. La firma té set botigues pròpies a Catalunya i cinc a l'Estat, a les quals cal sumar els espais als centres comercials i els 400 punts de venda multimarca on és present.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

ECONOMIA

La funeraria supramunicipal FuneCamp preveu un estalvi del 30%

Reus
economia

Eacom instal·larà un centre logístic a Tortosa i preveu crear un centenar de llocs de treball

Tortosa
estats units

Boeing accepta declarar-se culpable de frau en el cas dels 737 Max

barcelona
economia

Gairebé trenta milions d’euros per millorar la sostenibilitat i la digitalització de la indústria

Barcelona
economia

La família Grífols i el fons Brookfield estudien una opa pel 100% de la multinacional

barcelona
ECONOMIA

El Bages assoleix màxims històrics de reputació turística en línia

Manresa

Les tempestes de dissabte deixen danys importants als fruiters del Segrià

Lleida
Salvador Ribas Mas
Consultor intercultural, autor del llibre ‘Directivos sin fronteras’

“Els xocs culturals no tenen cap gràcia quan et jugues el pa”

Barcelona
ECONOMIA

Al Maresme, el lloguer s’endú el 50% dels ingressos de les famílies

Mataró