Empreses

Munich aposta pel mercat asiàtic i s'instal·la a la Xina, Japó i Corea

La marca de calçat esportiu i de moda Munich ha apostat pel mercat asiàtic i s'ha instal·lat a la Xina, Japó i Corea. La firma, amb seu a Capellades, va començar l'any exportant un 40% de la producció i manté l'interès en els mercats exteriors per seguir creixent.

Munich ha desembarcat a la Xina a través d'un distribuïdor local i, d'entrada, ha obert dues botigues en dos centres comercials, a Xangai i Nanjing. Al Japó, l'empresa també ha entrat mitjançant un distribuïdor local –en aquest cas a través de botigues multimarca– i a Corea s'ha instal·lat en un centre comercial de Seül. La firma, però, preveu obrir nous punts de venda en aquests mateixos països durant el 2014.

Munich és una marca registrada en més de 40 països i, tot i que la major part de les vendes internacionals es concentren a Europa, també té presència en països com ara Canadà, els Estats Units, Kazakhstan i Xile. La firma té set botigues pròpies a Catalunya i cinc a l'Estat, a les quals cal sumar els espais als centres comercials i els 400 punts de venda multimarca on és present.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia

economia

Els accionistes del BBVA aproven ampliar capital per l’opa al Sabadell

barcelona
economia

El Sabadell demana més concreció a l’oferta de compra del BBVA

barcelona

Pronovias redueix l’ERO a 64 persones i evita la vaga

Barcelona
economia

El TJUE avala la macrodemanda contra cent bancs per les clàusules sòl

barcelona
economia

L’Ajuntament comprarà un edifici al Raval per destinar 8 pisos al lloguer social

Barcelona
economia

El CTESC alerta que l’habitatge és el “principal problema social” i exigeixen accions “imaginatives”

barcelona
economia

Lleida-Alguaire estrena un node 5G per millorar la cobertura i la connectivitat de les empreses

Alguaire
economia

Catalunya supera per primer cop els dos milions de turistes estrangers en un mes de maig

barcelona

Refundar: família empresària Fisas-Guixà

conseller de famílies empresàries