VIlamalla

Miquel Alimentació Grup fitxa el director de màrqueting de Frudesa

Miquel Alimentació Grup ha incorporat Alain Carrasco Barber com a director de màrqueting de l'empresa, segons va informar ahir l'empresa en un comunicat. Abans d'entrar a treballar a Miquel Alimentació, Alain Carrasco exercia la funció de director de màrqueting de Frudesa. Anteriorment havia ocupat llocs directius a El Pozo, Juver i Panama Jack, entre altres empreses de l'Estat i multinacionals de gran consum. Alain Carrasco, de 39 anys, és llicenciat en econòmiques i empresarials i té un ampli coneixement de les àrees de gestió i de màrqueting. Miquel Alimentació, amb seu a Vilamalla, té un volum de negoci previst per aquest any de 1.088 milions d'euros, i té una àmplia xarxa de distribució a l'engròs i de supermercats a tot l'Estat.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
ECONOMIA

Diputació i Cecot renoven el programa per garantir el relleu d’empreses en actiu

Terrassa

L’operador Jet2holidays creix un 20% a l’aeroport de Girona

vilobí d’onyar
Economia

Collboni diu que “s’activaran totes les palanques” per evitar els efectes de la massificació turística

Barcelona
Economia

El Port de Barcelona busca aliances amb el Quebec

Barcelona
turisme

Cardona s’incorpora a la ruta de productors de sal europeus

CARDONA
TURISME

L’hotel Sa Punta es modernitza i explora allargar temporades

BEGUR

El preu s’encén i s’apaga

Barcelona
Anna Colomer
Coach i experta en dinàmiques d’alt impacte

“L’impacte emocional de caminar sobre vidres i brases transforma”

Barcelona
Informació especial

Windforce 3D apropa la impressió 3D a les activitats més industrials