turisme
Els productes turístics gironins es presenten al SITC
El Patronat de Turisme Costa Brava Girona promociona els productes gironins al mercat de proximitat
El Patronat de Turisme Costa Brava Girona promociona al Saló Internacional del Turisme a Catalunya 2014 entre el públic català els nous productes turístics gironins. Així, des de l'estand de Catalunya, presenta el Festival del Vi, Vívid de l'Alt Empordà i Baix Empordà; el nou massatge d'autor, Gerunda Fuga que ofereixen dotze establiments gironins, i les activitats culturals, gastronòmiques i de turisme actiu en la natura de la Costa Brava i el Pirineu de Girona.
El Patronat, acompanyat de Lloret Turisme, Turisme Rural de Girona, Monuments de Catalunya, els consells comarcals de la Garrotxa, el Ripollès i l'Alt Empordà, i del municipi de la Vall d'en Bas, promociona l'oferta turística entre el públic català i els professionals. El president de la Diputació de Girona i del Patronat de Turisme, Joan Giraut, va manifestar que “el mercat turístic català és fonamental per a les destinacions municipals gironines perquè trenca amb l'estacionalitat turística i permet introduir productes i serveis pensats per a aquest públic, com ara, rutes i esdeveniments culturals o campanyes enogastronòmiques que contribueixen a dinamitzar socioeconòmicament la demarcació”.
LA DATA
Els càmpings també hi són
L'Associació de Càmpings de Girona també és present al SITC, on presenta el nou producte, el pack Campings Experience, que inclou 45 experiències al voltant dels càmpings i que es podran dur a terme a partir de Setmana Santa, que és quan obren la majoria dels càmpings. Al SITC hi són presents 15 càmpings de la demarcació, on hi ha els millors càmpings de l'Estat segons les guies.