Economia

Promoció conjunta del segell Badia de Roses

Els quatre municipis de la badia defineixen un pla d'actuació pel 2015

Només 37 badies d'arreu del món poden presumir de posseir el segell Club de les Badies més Belles del Món, i les de Roses i Santander són les úniques de tot l'Estat espanyol que formen part d'aquest club. Els municipis integrants a Badia de Roses (Roses, Castelló d'Empúries, l'Escala i Sant Pere Pescador) volen potenciar aquesta singularitat i representants dels quatre ajuntaments s'han reunit per fer balanç de les accions desenvolupades entorn d'aquest segell durant el 2014 i per establir el pla d'actuació pel 2015. El principal objectiu és incrementar el coneixement d'aquest segell diferenciador entre el mercat turístic.

L'activitat desenvolupada al llarg del 2014 ha estat centrada en la comunicació a l'empresariat local entorn a la seva pertinença al Club de les Badies més Belles del Món, amb l'objectiu que el sector privat s'uneixi a la promoció d'aquest segell a través de les accions promocionals que desenvolupa.

D'altra banda, centrant-se en la promoció turística que realitzen les administracions públiques, Badia de Roses va ser present a la Fira de Turisme de Madrid (Fitur).

Altres accions en matèria de comunicació impulsades durant el 2014 han estat també l'edició d'una guia promocional de presentació de Badia de Roses, l'adquisició de pals i banderes identificatives per col·locar-los pròximament a les platges dels quatre municipis que en formen part i l'estructuració del web de la badia. Pel que fa al contacte directe amb els promotors d'aquesta distinció, es va rebre la visita de prospecció de la presidència del Club de les Badies més Belles del Món, i una delegació de representants de Badia de Roses va ser present en el congrés anual del club.

El pla d'accions a desenvolupar durant el 2015 girarà entorn a dos grans eixos: la configuració de la identitat del segell i la seva comunicació. En aquest sentit es preveu l'edició d'un mapa de recursos que es difondrà des de les diferents oficines de turisme, l'elaboració d'un vídeo promocional i la creació d'un arxiu fotogràfic. En l'apartat de comunicació, es vol donar a conèixer la pertinença al club i les diferents eines promocionals entre empresariat i organitzadors d'esdeveniments que es desenvolupen a la badia.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia