La marca gironina Alma entra en els mercats xinès i rus amb 200 punts de venda
S'ha convertit en la primera companyia exportadora de l'Estat espanyol de productes ecològics
En sis mesos ha incrementat un 20% la facturació
L'empresa d'infusions ecològiques d'Aiguaviva, Alma, ha iniciat les seves vendes “amb èxit” en els mercats rus i xinès a través d'espais gurmets de les principals cadenes de grans superfícies de Moscou i de l'est de la Xina. L'entrada en aquests nous mercats ha suposat la incorporació de 200 nous punts de venda, a més del repte de competir amb les principals marques d'infusions i tes locals en el “competitiu mercat xinès”.
Aquests nous mercats formen part del procés d'expansió tant estatal com internacional que l'empresa du a terme aquests darrers mesos per convertir-se així en la “primera marca exportadora de l'Estat de l'àmbit ecològic”. “Respectem el nostre compromís en la secció dels nostres productes ecològics en origen i el respecte al medi ambient a través de la utilització de material biodegradable per les nostres piràmides i l'envàs cent per cent reciclable únic en el sector”, asseguren. En aquest primer trimestre de l'any, Alma ja ha registrat un increment del 20% de la facturació.
Paral·lelament, l'empresa continua creixent amb la seva línia de begudes saludables, Binatural, amb la qual ja han superat els 20.000 litres venuts en el canal Horeca, en el primer mes de vida, unes xifres que l'empresa valora com a molt positives, ja que demostren la bona acollida que ha tingut aquest nou producte en aquests països.
Al mateix temps, Alma continua treballant en nous projectes, com la incorporació de nous sabors i el desenvolupament d'una línia de begudes saludables. En principi, la companyia té previst mantenir el seu creixement internacional amb la introducció d'aquests nous productes en els mercats europeus i asiàtics durant el segon semestre de l'any.
Alma va néixer el 2010 amb l'objectiu de crear infusions i te ecològics amb el producte seleccionat en origen i fent les seves pròpies combinacions de sabors. L'empresa va començar amb vuit referències i en té actualment 58 entre infusions i te, incloent-hi els seus productes per al canal horeca i domèstic.