Eurekakids va créixer un 12% en vendes el 2015
L'empresa va facturar 41 milions i preveu obrir 43 nous establiments
L'any passat ja va inaugurar 37 botigues
Eurekakids va tancar el 2015 amb un augment del 12% en les vendes respecte al 2014 i amb una alça del benefici brut d'explotació del 71%. En total, Eurekakids va tancar amb unes vendes de 41 milions d'euros. La cadena d'establiments de joguines va inaugurar l'any passat fins a 37 botigues en diversos països i preveu obrir-ne 43 més de noves aquest any.
Així, l'empresa preveu consolidar la seva presència en els mercats europeus on ja és present, com l'Estat espanyol, l'Estat francès, Itàlia i Bèlgica, i augmentar també el nombre de punts de venda a l'Amèrica Llatina amb noves obertures en països on també ja opera, com Colòmbia, Panamà i Mèxic. Com a nous mercats, hi ha l'Índia i els Emirats Àrabs.
Pel que fa a les noves 37 botigues, Eurekakids s'ha repartit en diversos mercats d'Europa –en els mercats espanyol, italià, francès i belga-–, l'Amèrica Llatina i l'Àsia. També ha obert en nous països, com Croàcia, Oman i San Marino.
Durant l'any passat, la cadena també va renovar la imatge dels seus establiments amb un nou concepte de botiga de joguines que, al llarg dels mesos vinents, anirà incorporant als 164 punts que té repartits per onze països. La primera botiga on es va fer el canvi és la de Girona, al carrer Juli Garreta.
Més de 7.000 referències de joguines
La xarxa de botigues Eurekakids consta actualment de 177 punts de venda repartits en 12 països i disposa de més de 7.000 referències, que inclouen joguines orientades a despertar la intel·ligència dels nens, optant pels jocs de sempre, que afavoreixen la imaginació i fomenten valors com l'amistat. Bona part de les joguines es dissenyen a la nau que l'empresa té a Riudellots i la seva producció es fa en diferents punts per tornar novament a la seu, des d'on es fa la distribució. A més dels punts de venda físics, la cadena també té una botiga en línia traduïda a vuit idiomes diferents.